/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad er en SM-buscontroller?
Fra : croaks
Vist : 1932 gange
500 point
Dato : 30-11-03 15:49

Hej!

Er der nogen kan fortælle mig lidt mere om hvad en SM-buscontroller er og hvor jeg kan downloade noget til den??
Den står i enhedshåndteringen og den ikke kan finde en driver til!

vh
Croaks

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 15:58

Har du prøvet at slette den fra enhedshåndteringen og reboote?

..ellers er det eneste jeg forbinder med SM i denne forbindelse fjernstyrings udstyr eller microphon.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 16:02

Ja.. men den kom igen.

-Croaks

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 30-11-03 16:25

Det betyder system management bus controller!
Burde findes på en medfølgende driver cd eller motherboard cd!

Den bruges til intel chipset og hedder noget med infinst32.enu.exe
Kan osse downloades direkte fra Intel på addressen
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/download.aspx?url=/5811/eng/infinst_enu.exe&ProductID=816

Du skal muligvis markere hele linket og sætte ind i din browsers addressefelt da Kandu ikke altid understøtter lange links!

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 16:50

Den er ikke med på medfølgende CD!

Motherboard er et Intel D865PERL

-Croaks

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-11-03 16:54

så marker hele linket til intel og download den fra der!

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 16:58

Det var denne her ftp://download.intel.com/design/motherbd/rl/infinst_enu.exe

Nu virke det.
tak til tedd for det
du få lige et plus 300

vh
Croaks

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 16:59

Og Igen tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 17:02

Øv... og dem der accepterer mine svar siger jeg kun skulle ha' haft halvdelen af pointene

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 17:04

?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 17:11

croaks -> Glem det! Undrer mig bare at folk fyre extra point af, bare fordi de har fået et brugbart svar ?

Du bestemmer sgu da selv hva' du vil bruge dine point på. No offence

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-11-03 17:20

JA... DET GØR JEG!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-11-03 18:11

Takker! Tjah nu har jeg jo set nogle af dine svar Molo. Så det!! Keep up the good work!