/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
JMS
Fra : RasesII
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 30-11-03 13:27

jeg var hurtig til at lukke mit spørgsmål, men jeg synes dit svar var et godt supplement til ans så derfor 100 til dig, jeg har alligevel flere point end jeg regner med at få brug for

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-03 14:41

Tak rases, men anså kun mit indlæg som lille suplement, som ikke er point værd. Jeg havde selv de samme problemer, indtil jeg fandt ud af hvordan ( i forgårs såmænd).
Jeg er forøvrigt begyndt at presse spørgerne lidt, få at få spørgsmålene lukket, når de er en uge gammel, og de efter min mening har fået svar på deres spørgsmål. Virker godt, 50% lukker og frigiver deres point. Såvel til mig som andre. så det er udmærket....
Men nu har du jo sat de point til i systemet (man kan vistnok ikke få dem tilbage igen), så jeg napper dem. Skal nok huske dig en anden gang

JMS
(jeg skal også lige have printet siden med koder til smileys, kan ikke bruge den ene jeg kan huske hvergang.*GGG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 15:08

> jms

Der er spørgsmål, der er mere end 1 år gammelt, som stadig står som ubesvaret. Et eksempel på denne kategori (kandu) er http://www.kandu.dk/dk/spg/3538

Hvis man stiller et spørgsmål, som ingen svarer på kan man slette spørgsmålet og få sine point tilbage. Når 1 har svaret så er de point, som man har sat på højkant i systemet og kan ikke trækkes tilbage.
jms skal du ikke ud at gå en tur med din hund

mvh ans og god søndag

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 15:13

>>>ans
Tak for orienteringen. Og jo for den vil jo som bekendt ikke selv, OG DET ER IKKE MIN KONE JEG TALER OM...*GGGG*
MVH
JMS
Og god søndag til dig også...

Godkendelse af svar
Fra : RasesII

Dato : 30-11-03 15:39

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-11-03 15:55

jms,du kan bare sætte dette link ind i dine foretrukne http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Højreklik på det i foretrukne og send til>skrivebord,træk det op i start
fra skrivebordet,nu kan du åbne smileys fra start,og holde den åben i procces linien,og åbne den op over det vindue du har åbent kopiere tegnet> sæt ind,du skal måske ind i IE internetindstillinger>avanceret og fjerne fluegbenet i Genbrug vinduer til start af genveje
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-11-03 15:57

så klik på linket på procces linien åben luk