/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afslutte abonnering
Fra : RasesII
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 30-11-03 13:04

Jeg vil gerne have afsluttet enkelte af de spørgsmål jeg abonnerer på. Hvordan sltter jeg mit abonnement på et enkelt spørgsmål, og ikke på en hel gruppe?

Hilsen
Lars

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-03 13:18

Gå ind i det spørgsmål, som du ikke vil abonnere på , skriv en kommentar og fjern fluebenet før du sender.
Så får du ikke flere mails fra det spørgsmål.
mvh ans.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-11-03 13:20

Rases
Har erfaring med, at slette flueben, og tryk send er nok, du behøver ikke skrive kommentar.
Se din profil for neden, der kan du se hvor mange sprøgsmål du er involveret i..
MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : RasesII

Dato : 30-11-03 13:21

Tak for svaret ans.
Det siger jeg tak for. Men helt ærligt så burde jeg sku da selv have fundet frem til det svar. Flovert til mig Tak til ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 13:25

Ja det er faktisk det sidste der står, før man klikker på send indlæg.
God søndag og tak.

mvh ans