/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
flamme ud af udstødningen!
Fra : morten_dahl
Vist : 521 gange
20 point
Dato : 29-11-03 23:43

jeg kunne godt tænke mig at få lavet det sådan på min scooter at jeg kunne trykke på en knap og der kommer en flamme ud af min udstødning. hvordan kan jeg lave det?

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 30 point
Dato : 29-11-03 23:57

du kan jo sætte en afbryder på tændrørsledningen..når du er oppe i fart afbryder du tændingen et par sekunder, og åbner godt for gassen.når du slår tændingen til igen, vil den uforbrændte benzin i udstødningen blive antændt..med et ortenlig brag til følge!!!

pas lige på med pensionister og ligene i nærheden!!!!

Godkendelse af svar
Fra : morten_dahl

Dato : 30-11-03 00:04

Tak for svaret webgun, men er det ikke ret farligt?

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 30-11-03 00:18

hvis udstødningen er stoppet godt til kan den godt sprænge i luften...men det er en anden sag.

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 01-12-03 16:12

Har en ven med fart begrændser på når han slår den til og fra kommer der en flamme ud af udtødningen...!!! så sådan kan du også gøre det....!!

Kommentar
Fra : morten_dahl

Dato : 02-12-03 16:15

det har jeg aldrig hørt om, så jeg tror kun at det er tilfældig at det gør det på hans.
men ellers tak