/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Hjælp
Fra : ALingren
Vist : 662 gange
35 point
Dato : 29-11-03 12:45

Jeg er en ung mand på 20 år,som er i store økonomiske problemer.Er i Rki..
Ville høre om der er nogen der ved hvem der muligvis vil låne mig penge,så jeg kan komme ud af rki,til at starte med...

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 45 point
Dato : 29-11-03 13:00

Det er både ulykkeligt og tragisk at havne i sådan en situation, du har nok ikke mange chancer for at låne penge de almindelige steder, omvendt vil jeg heller ikke råde dig til at låne penge på "det grå" pengemarked.

Mit bedste råd er, at du kontakter dine kreditorer for at prøve at få en mindelig afdragsordning med dem, det kræver dog at du har et fast arbejde så kreditorerne kan se at de får nogle af deres penge igen.

Jeg vil umiddelbart tro, men det bliver tro da vi ikke ved hvor og hvordan du er kommet i den situation, at du måske kan blive eftergivet noget af din gæld, ud fra at blot kreditorerne får nogle af deres penge igen, vil nogle være tilfreds med dette.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : kaw203

Dato : 29-11-03 13:04

Når du er kommet i RKI, er det bedste sted at låne penge nok din familie

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 29-11-03 14:25

Ellebye har helt ret - når den er gal med pengene nytter det ikke at gemme sig - man skal tage kontakt til kreditorerne og få en aftale, man kan overholde, i stand. Det er også måden at komme ud af RKI på.
Når du har en aftale og du overholder den, skal de tage dig ud.

Kommentar
Fra : ALingren

Dato : 29-11-03 21:43

er der slet ingen muligheder..har ingen familie

Godkendelse af svar
Fra : ALingren

Dato : 29-11-03 21:55

Tak for svaret ellebye.men er der slet ingen muligheder overhovedet..har ingen fam. at låne penge af..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-11-03 22:23

Du kan altid få et gratis råd ved en advokat hvis du henvender dig til advokathjælpen, jeg mener den første time er gratis, og måske havde de et juridisk råd til dig.

Advokathjælpen kan du finde gennem google - søgning.

Jeg håber inderligt der kan findes en løsning, det er jo ikke den bedste måde at starte livet på.

Med venlig hilsen
Ellebye

Kommentar
Fra : ALingren

Dato : 29-11-03 22:54

Jeg siger mange tak for hjælpen..Vil prøve dit råd..