/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
jeg har et problem med et fashin cam 4x
Fra : GPac
Vist : 396 gange
20 point
Dato : 28-11-03 18:04

jeg har et webcamera et fashion cam 4x jeg har instaleret driveren og programerne men jeg kan ikke putte bilelder ind på min computer når jeg går ind i PhotoImpression 3 og vil oploade dem står der failed to connect camera. restart program and try agien jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre når jeg har cd kan den godt komme ind og oploade men kun fra e: det hjælper jo ikke så er der ik bilelder på cden men en der kan svare mig hvorfor den skriver det der

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 28-11-03 18:09

hejsa...
Du er nok lige nødt til at fortælle os hvilket operativsystem du bruger.. det vil hjælpe lidt på fejlfindingen..

Jeg har selv et fashion cam men "kun" i den gamle version... 2.4Mpixel..

Kommentar
Fra : GPac

Dato : 28-11-03 20:16

det er et fashion cam 4x 2.0 mega pixel digital camera

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 28-11-03 22:21

Når du er ny på Kandu, var det da en god ide at læse lidt om hvad man går ind til!!!!!!!!!!!!!!!!

Her f.eks. http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Så kunne det være du kunne finde en bedre gruppe at stille dit spgsm., og MÅSKE få bedre svar, ostedet for at irretere andre der abbonerer på Kandugruppen med spgsm. der INTET!!!!! har med Kandugruppen at gøre

Bantam

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-11-03 03:04

prøv at gå ned i C:\WINDOWS\twain_32 og se om dit kamera navn/twain kilde
står der det kan være med filforlængelserne sys,dll,ax,cnt,ds,inf o.s.v
jeg har nemelig op levet at twain kilden til et kamera har lagt sig i
C:\WINDOWS\system32 (når den blev indstalleret)i stedet for og det er en fejl,for alle foto/video og andre programmer der skal bruge twain kilder til hardware(kameraer/scannere) er henvist til/mod C:\WINDOWS\twain_32 folderen og ligger dine driverene ikke der så vil disse slaks software ikke virke efter hensigten,du kan prøve og se om du kan finde disse i C:\WINDOWS\system32
og højre klikke på disse>egenskaber og se om de tildhøre dit kamera og flytte dem til C:\WINDOWS\twain_32 men det er lidt besværlig,en fil kan også hedde my camera,så mit foreslag er afindstaller kamera driverne og genstart,tilslut dit
kamera,indstaller drivere,genstart.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-11-03 03:12

tilslut først kameraet når du har,afindstalleret driverene og genstartet og er kommet ind i windows igen,og spring windows indstallations wizard over og indstaller driverne manuelt,genstart med dit kamera tilsluttet

Kommentar
Fra : GPac

Dato : 29-11-03 09:45

jeg har lavet det idag i morges fandt den selv en driver jeg skulle bare vente!

Kommentar
Fra : GPac

Dato : 29-11-03 09:47

hvordan sletter jeg alle de her indlæg

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 29-11-03 10:47

Du lukker spørsmålet,ved at klikke på accepter til højre over den boks/kommentar som du vil tildele dine points.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : GPac

Dato : 29-11-03 11:11

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : GPac

Dato : 29-11-03 11:12

jeg tænkte på hvordan jeg kunne slette det i havde skrevet