/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
nogle erfaringer med en Nikko udstødning~
Fra : Banshee
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 28-11-03 14:08

hej alle sammen.
jeg er på jagt efter en ny udstødning til min Suzuki gs 500E. jeg har fundet et mærke der hedder Nikko, som man kan købe ved Kj motor. www.kjmotorcykler.dk/nikko_racing.htm
er der nogle der har erfaring med dette udstødnings mærke???? godt og skidt.
er der nogle der kender en anden god udstødning til en fattig studerende??
jeg vil så gerne have noget mere brøl ud af suzukien :)
håber i gider at svare
hilsen Anders

Kommentar
Fra : 080482

Dato : 03-12-03 17:53

Hej Anders

Du kan høre din lokale suzuki forhandler (hvis sådan en findes), om hilken udstødning der får din gs'er til at lyde fedest. En ting er sikkert, hvis man har muligheden for det, så skal man ikke spare på sin udstødning. Lyden er noget af det fede ved at køre motorcykel. Tag hellere den lidt dyrere udstødning der får suzukien til at lyde rigtig fed, istedet for at spare en tusse og tage den der "bare" lyder fed. Det er selvfølgelig op til én selv, og hvad der vejer mest for én. Men lyden er vigtig synes jeg:)
Kender ikke selv til Nikko udstødninger, men har da hørt navnet. Prøv at tjek termignoni udstødningerne, de er fede og kj-motor er leverandør af dem bl.a. Håber du kan brug mit svar til noget.
Og håber ikke du sparer for meget på din udstødning!!

mvh. Anders

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 23-12-03 23:08

Herjsa Banshee...

Faldt lige over dit spørgsmål ! På min Yamaha R6, har jeg haft en nikkol slip-on på! Den syntes jeg virkelig hjalp rigtig meget ! Jeg monteret den med et Jet-Kit sammen med nye K&N filtre, det kom til at yde så godt ! Bare med selve udstødning vil du klart opnå bedre resultat ! kan jeg garantere dig ! De kan evt. måske sende dig nogle effektkurve hvor de viser hvor meget forbedrings stigning det har haft når man har monteret en nikko udstødning ! Håber det var svar nok :D
Ha en rigtig God Jul
Med Venlig Hilsen
Thomas