/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Copycat - ang tip om billigt bredbånd
Fra : Uffe29
Vist : 486 gange
10 point
Dato : 28-11-03 08:44

Ang. http://www.kandu.dk/dk/tip/5747

Hvis man har sådan et godt tilbud hvorfor står det så ingen steder på deres hjemmeside ???
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#pfsd347

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 10 point
Dato : 18-12-03 15:59

Det står der også på forsiden enda.
der står følgende:

Hurtige båndbredder – lave priser

I kampagneperioden har vi desuden sat prisen ned på 3 meget hurtige båndbredder:

1024/128 Kbit/s til 395 kr. pr. måned
2048/128 Kbit/s til 495 kr. pr. måned

Tilbuddet gælder til og med den 24. december 2003.

Bestiller du Cybercity ADSL i kampagneperioden, får du desuden et gratis Boostcard på 2 Mbit/s i 30 dage.

Håber det hjalp lidt.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:39

Så er det lukketid.....
Jeg har fået ny profil (konkurrencesvar.dk) og er bare inde for at lukke mine gamle spørgsmål med denne bruger.
Tak for "hjælpen"