/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Siemens M35i
Fra : Jaxo
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 02-03-02 18:53

Davs!!

Jeg har lige købt i Siemens m35i og jeg kan ikke bruge den eftersom den er simlocked, eller den skriver: Telefon spæret! Netkode.
Nu kommer det svære, jeg har intet datakabel og ingen penge!! Hvad skal jeg gøre??

Hilsen steffen

Kommentar
Fra : Benner2

Dato : 02-03-02 19:33

prøv at skrive 0000 (nuller) som netkode, jeg gjorde det en gang men det var på en anden mobil.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 20:10

Hej..
Det med penge kan jeg ikke hjælpe dig med, men når du har 100kr. kan jeg
unlocke den for dig.

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : o)

Mobilunlock
www. mobilunlock. dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. (+45) 61182646

"Jaxo" <Jaxo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Z98g8.3944$b33.112553@news010.worldonline.dk...
> Davs!!
>
> Jeg har lige købt i Siemens m35i og jeg kan ikke bruge den eftersom den
> er simlocked, eller den skriver: Telefon spæret! Netkode.
> Nu kommer det svære, jeg har intet datakabel og ingen penge!! Hvad skal
> jeg gøre??
>
> Hilsen steffen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : djubi

Dato : 27-04-02 13:49

Eller du kan nøjes med 50,- på www.djubi.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 18:40

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : szabolcs

Dato : 06-11-02 02:00

Hello..
Sorry, I dont understand danish. I am a hungarian student and now I got a Siemens M35i as a gift from my father. BUT, I have an incompatible SIM card for it (appointed to another mobil phone server, instead of to mobil phone number, in other words: the sim card has prefix +36 20 ....... , and the phone operats with only +36 30 ....... ) If I understand well, here you are mailing about this theme. Please, help me: send me a program for the unlocking my phone and any knowledge for using it. I have a cable loaned already.
Thank you for the help
Szabolcs
szbiro@freestart.hu

Kommentar
Fra : szabolcs

Dato : 06-11-02 02:32

"...du har følgende muligheder'
I dont understand... please, in english or deutsch
Szabolcs

Kommentar
Fra : Turner1

Dato : 25-08-04 21:51

Hej zonker Jeg har prøvet med Fire 0000 det virker ikke den Siger Telefon Spærret!
Hjælp mig