/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
emesen
Fra : Franksp
Vist : 343 gange
75 point
Dato : 27-11-03 21:34

Tak for svaret natmaden. Jeg føler at du har gjort et stort stykke arbejde, for at hjælpe mig. Det er der også andre der har gjort, så derfor har været helt umuligt for mig at vælge, hvem der kom med det bedste svar. Mit problem er løst med en kombination af alle de svar jeg har fået fra jer.

Derfor, har jeg oprettet et "Spørgsmål" i katagorien "ANDET INTERNET" til:
emesen
elleby
pallebhansen

Gå nu bare ind og sig HEJ eller sådan noget lignende. Jeg ønsker at gi' jer de samme point. Det virker måske noget kunstigt, men der er vel ikke andre måder, at (sige tak til alle) at gøre det på. Og det har jeg lyst til, da jeg var desperat.

De venligste hilsener og god Week-end.
Jeg har ikke kunnet svare førend nu, da jeg har været på seminar, og er først kommet hjem her i aften

Frank

Se lige rettelsen om katagorien

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-11-03 18:07

Hej emesen

Kigger du lige forbi

Mvh Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-11-03 20:54

Hej emesen

mvh Frank

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 75 point
Dato : 30-11-03 16:56

Hej - jeg er her.
Jeg har haft travlt med mit badeværelse, derfor først nu.
Emesen/Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 30-11-03 20:23

Tak for svaret emesen. Som skrevet tidligere, blev jeg enormt glad for jer alle 3, at i hjalp mit så hurtigt, og løste mit problem. Jeg havde cet virkeligt dårligt den aften, da jeg skulle bruge internettet. Derfor besluttede jeg at gi' jer alle 3 samme point.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-11-03 20:26

OK - selv tak.