/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
VVS mand ønskes...
Fra : Odense
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 27-11-03 20:58

hej !
Er der en frisk VVS mand der kan opsætte trådløs Shunt til gulvvarmeanlæg i nyt opført familiehuse. Kold og varmt vand ønskes også laves (Alle gulvvarme/pexrør/afslutninger i bad/køkken div. er lagt ud og færdig, kun montering i fyrrum skal laves færdig og godkendes...

Mvh.
Odense Email: styleforce1@yahoo.com

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 27-11-03 21:22

prøv at kontakte ham her han er meget god *S* på email angiv_din_nabo@toldogskat.dk *GG*

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 28-11-03 00:04

sort arbejde styrer!!!!
jeg ved godt at politikerne gerne vil standse sort arbejde...men med det skattetryk og den ikke mindre sindsyge moms...så.....
denne gang er det f..... politikernes tur til at komme med noget brugbart, derefter kan vi jo tale om tingene...evt. mødes på midten!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-03 03:21

Skal der ikke sættes strøm til

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 23-02-04 14:18

prøv den lokale vvs mand få et tilbud der skal jo en autorisation til før du kan afslutte dit nyopført hus en sort vvs´er kan selfølgelig osse lave det men så kan du ikke få det godkendt og så er man ikke så godt stillet rent juridisk.

Accepteret svar
Fra : MortenFrancis

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-04 15:50

Du kan SAGTENS lave det hele selv.......med eller uden regning...og få det godkendt efterfølgende af en professionel. Installationen kræver ikke autoristation da det ikke har forbindelse (direkte) til drikkevandet. Men tilslutningen (åbningen for vandet til installationen) kræver godkendelse. Dette kan du betale dig fra hos en aut. VVS-mand som "gider" tjene pengene.!

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:44

Tak for svaret MortenFrancis.