/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Photoshop lukker ned
Fra : jjn31
Vist : 420 gange
200 point
Dato : 27-11-03 09:26

Hej Alle

Har ligepludselig fået et problem med at photoshop(7.0) lukker ned
når jeg trykker "gem som" og lige så snart jeg taster det første
bogstav i filnavnet lukker skidtet.
Nogen fornuftig forklaring på dette?
Har prøvet system gendannelse og reinstall af photoshop, men der sker det samme.

Mvh Jesper

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-03 09:47

Vi bruger selv photoshop, uden problemer.
Men nej, har ikke et umiddelbart svar, du har jo prøvet at genistallre.
Afinstallerede du programmet før geninstallation?
Hvis ikke, så gå i kontrolpanel, tilføj fjern programmer, fjern photoshop,
og geninstaller dette igen.
Jeg går ud fra, at dit hardware er kraftig nok til photoshop, idet det er et rimeligt "tungt" program..
Umiddelbart har jeg ikke bedre bud, men der er måske andre der kender netop dette problem.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 09:58

Køb det orginale og støt programmørende..

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 16:07

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlig end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her.

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 08-12-03 07:43

Jeg har selv løst problemet..

mvh Jesper

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 08-12-03 20:10

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : color

Dato : 22-12-03 12:21

I PS 7.0
Slet filen: Adobe Photoshop 7.0 Prefs. - Du finder den her:
--------------------------------------------------------

Mac OS X: Users> [username]> Library> Preferences> Adobe Photoshop 7.0 Settings

Mac OS 9: System Folder> Preferences> Adobe Photoshop 7.0 Settings

Windows XP and Windows 2000: Documents and Settings\<username>\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings

Windows NT: WinNT\profiles\<username>\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7 Settings

Windows 98: Windows\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7 Settings