/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Gratis boost hos CC?
Fra : SantaB
Vist : 521 gange
1 point
Dato : 27-11-03 00:29

Jeg har en 512/128 hos Cybercity, men i de sidste par dage har forbindelsen været 1024/128 og bliver ved med det.
Jeg klager selvfølgelig ikke, men vil bare høre om andre har oplevet det samme?
Jeg har ikke fået nogen mail omkring emnet, og jeg kan ikke læse noget ud fra deres hjemmeside.

Mvh. En yderst tilfreds kunde...

Accepteret svar
Fra : Mazey

Modtaget 11 point
Dato : 27-11-03 00:49

Du vil inden længe modtage et brev hvor der står at din linie er blevet boostet, da de ligenu kører kampagne på forbindelserne... du får derved fordoblet hastighed til samme pris!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 08:36

Jeg betaler for en 1024/256 men har en 2058/512 forbindelse, det er på grund af at da TELE2 kørte deres meget billige priser på ADSL, kunne man ringe ind til CC og enten beholde sin forbindelse til en lavere pris eller få en forbindelse en tak højere og betale hvad man gjorde nu.. Jeg er skal også meget tilfreds med CC

Godkendelse af svar
Fra : SantaB

Dato : 27-11-03 11:21

Tak for svaret Mazey.