/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3310 Intet i display
Fra : rbn
Vist : 360 gange
15 point
Dato : 02-03-02 00:46

Hej

Jeg er kommet til at tabe min telefon på jorden, nu skriver den intet i displayet når jeg tænder den, jeg kan godt komme ind i telefon og få den til at ringe og ringe op, men kan ikke se hvad der stå, er der nogen der kender ette problem og hvad man an gøre ved det.

På forhånd tak
René

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 00:52

Nyt display vil jeg tro.
Mvh D

"rbn" <rbn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:SeUf8.2422$b33.75616@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg er kommet til at tabe min telefon på jorden, nu skriver den intet i
> displayet når jeg tænder den, jeg kan godt komme ind i telefon og få den
> til at ringe og ringe op, men kan ikke se hvad der stå, er der nogen der
> kender ette problem og hvad man an gøre ved det.
>
> På forhånd tak
> René
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 06:13

Måske har dit display bare rystet sig løst.. Prøv engang at åbne telefonen
og chek om dit display sidder rigtigt fast..

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk
ICQ : 11143479

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 10:50

> helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Hæhæ det dækker garantien da ikke.......

Sorry kunne ikke lade være...
--
Mvh.
Hans-Jacob

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 21-03-02 23:45

Hvis LCD displayet er gået i stykker og du skal have et nyt så prøv www.thansen.dk

Accepteret svar
Fra : Rastafari

Modtaget 15 point
Dato : 31-03-02 15:57

Det er med garanti dit display der er i stykker. Garantien dækker IKKE hvis du har tabt telefonen. Lad endelig være med at begynde at åbne telefonen (yderligere end at fjerne coveret) da en tekniker vil kunne se dette med det samme og garantien vil i det tilfælde heller ikke dække. Nyt display kan erhverves flere steder idag men du skal være forberedt på at slippe over 400,- Prøv evt. www.teleservice.com

Kommentar
Fra : Nightman

Dato : 05-05-02 00:46

Det er ikke altid displayet der er gået, når telefonen har været tabt! Det kan være display, men også være ødelæggelse af software eller diode problemer.
Hvis det er diode, kan jeg lave det for dig for Kr. 100,-
Hvis det er software, kan jeg lave det for KR. 150,-.
Hvis det er display, kan jeg lave det for Kr. 275,-.

@ Hans-Jacob : :)))) Hvis en professionel åbner telefonen mister du ikke garantien!!

MVH
www.musr.dk
icq 138438617

HABIB