/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Skype
Fra : olefahnoe
Vist : 849 gange
100 point
Dato : 26-11-03 23:28

hej
jeg kan ikke få mit skype til at virke

er der andre programmer jeg kan prøve gratis

olefahnoe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-11-03 23:47

Jeg har ikke prøvet skype.
Jeg bruger Net2Phone.
http://web.net2phone.com/?country=0
http://easywebcom.dk (dansk kontakt til net2phone) gratis prøvekonto medfølger
Mvh.
Natmaden.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 26-11-03 23:49

det har jeg hørt om

men det program jeg leder efter skal være fra pc til pc
ikke til en telefon

men tak Natmaden

olefahnoe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-11-03 00:00

Skype, skal virke, det gør det fint med mig. Er det ikke en firewall du har installeret der hindrer skype.
Hvis du har installeret en, kan du jo deaktivere den eller tillade skype at oprette forbindelse.
PC til PC, jo de fleste bruger messenger, men det ved du vel?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-11-03 00:02

ja messenger bruger jeg

skype har virkede og nu gør det ikke så jeg ville bare prøve noget andet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-03 01:08

Men foreslaget virker til det hele
pc2pc for free
pc2phone ca.40 øre/min world-wide
pc2mobile ca 2kr/min. world-wide
Jeg har brugt det til alle 3 ting i ca 3 md. uden problemer.
Du får også et telefonnummer, så kan ringe til hinanden's pc.
Jeg bruger det også med/på icq og yahoo
Og forresten er billedtelefon også muligt, men ikke prøvet af mig.
en dansk brug foregår gennem http://easywebcom.dk/ og det er gratis at få
nummer/program/pc2pc plus for 0.5$ prøve-taletid(4-5min),

Din adgangskode giver dig (vist nok) mulighed for, at med forvalg på alm.tlf,
at ringe fra denne, med din egen konto, praktiskt hvis man lige er feks. på ferie.

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : RuneThode

Dato : 27-11-03 01:34

Jeg kan ikke forstå at du siger Skype ikke fungerer. Jeg bruger det lige nu, idet messenger ikke er optimal til andet end tekst (grundet at lyden nogel gange falder ud og der er forholdsvis stor delay).. prøv evt. at ringe til mig: 'runethode'

Mvh

RuneThode

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 09:02

RuneThode
Citat: idet messenger ikke er optimal til andet end tekst <>><<>

Det er jo så ikke helt korrekt, man kan nemt snakke gennem messenger(dog kun med 1 person af gangen) og lyden er helt fin deri. Man kan også køre webcam igennem uden problemer.. Jeg finder ingen form for delay i messenger.

Zerg

Accepteret svar
Fra : bimbobo2

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-03 15:19

Prøv dette lille KANON program:

www.picophone.com

derefter til denne side for "setup"

http://futurevox.com/tools/picophone-server-configuration.htm

og derefter denne side til "brugernavn og password"

http://www.vitez.it/picophone/picoserver.html

Jeg taler med min familie og venner i Italien og lyden er bedre end med almindelig telefon!!!
Man skal selvfølgelig være begge online..... Har du problemer send besked her.....
MVH

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 28-11-03 15:22

Jeg har glemt...... det er absolut gratis.... og virker med firewall.
MVH

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 29-11-03 17:30

Tak for svaret bimbobo2.