/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem skal vinde årets Robinson
Fra : webgun
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 26-11-03 23:26

Er der nogen her på kandu som ser "Robinson ekspeditionen 2003".

hvem skal være årets robinson??

frank,Rie eller Marinella.

Jeg tror at Marinella løber med de 2 millioner..Ok..Frank burde vel ha et par hundrede tusinde...Rie derimod..Ja hun går bare hjem!!!!...eller hva?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 23:31

>webgun

Robinson - Tjae - Det er vist lige dit niveau

Ram

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 26-11-03 23:40

nej det er ikke nogen der gider se det

Kommentar
Fra : Ladmorillo

Dato : 27-11-03 00:13

Robinson RULES!!!! Stort set alle former for reality tv synes jeg er ekstremt underholdende Der er bare så underholdende at se en flok sørgelige mennersker skabe sig totalt åndsvag og gøre sig selv til grin foran tonsvis af seere. En sjælden gang støder man dog på en person som man faktisk kan lide. Marinella fra Ronbinson hun er kewl... hun skal klart vinde... ingen af de andre to fortjener noget sådan som de rendte og legede gud med deres alliance.. og kunne slet ikke forstå at det kunne ske at Gyner røg ud. LOLS

Marinella skal vinde!

Ladmorillo

(Dog er BB ved at blive ret kedeligt... men der skal Johnny vinde)

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-11-03 00:31

Ladmorillo.
kampen "gyner vs frank" var sku noget kun.....det havede de vist ikke regnet med!!!trist for Gyner..han er da ok!
Marinella er absolut en værdig vinder!!..joker or not.
Jeg synes at Frank alligevel fortjener nogle dollars!!
Men Rie....kors en so!..hun burde have været den første på Utopia!!

Tror du at Hans virkelig er farlig???
PS..kan ikke se TV Danmark.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-11-03 07:20

Hvad er robinson ekspeditionen? Hvilken tv kanal,og tidspunkt????
Er det noget man skal følge med i, over flere udsendeleser??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 07:29

>Webgun.

Jeg har i din heldigvis korte tid på Kandu hele tiden følt, at jg havde mødt din type tidligere. Jeg er nu klar over, at det er i skuespilleren "Kevin Kline" fra "Fisken de kaldte Wanda" jeg kan genkende dig. Det var sjovt på film, men når karikaturen pludselig blir' virkelighed, er det en gyser.

Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 08:57

Hum0r

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 19:01

Jeg syns' Thomas Mygind skal vinde. Så har han penge nok til aldrig mere at behøve arbejde. På den måde slipper vi for dette SKOD program naaah vel gør vi ej -
1 million er jo peanuts....

Nå! og Ram er ikke begejstret for Kevin Kline ka' jeg forstå

Frida

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-11-03 20:06

ram2.
hvis vi skal referere til film....Hmmm
jeg genkender dig kun som ham der er lænket til sengen i et helt år i filmen Seven, og gennemgår div. pinsler/tortur.
godt nok overlever han disse pinsler/tortur..med sindsyge til følge!!!
det var nu bedre hvis han var død...jaee så var vi da fri for ham her på kandu.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 20:37

>Webgun
Du har bare ingen "flair" (What so ever) for at formulere dig på skrift

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-11-03 21:08

Der er vel ingen som tror på virkelighed i "Robinson" programtypen.
Selv TV avisen kan manipuleres så hvorfor ikke også serierne.
Emesen.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-11-03 22:09

fridaflip.
mage til mundlort skal man da lede længe efter!!!
du har da vist været for meget sammen med ram2."wannabee"
der er altså en verden udenfor ...jeg formoder at du er i tvivl..
(get a life)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 23:00

Hmmm... Du begynder at minde mig om noget*GG*
Du skulle vel ikke sidde i din egen lille verdenog (måske) svede*LOL*
Nej jeg har ikke været mere sammen med Ram end du selv. Når jeg skriver at du ikke er god til at formulere dig - hentyder jeg til dine uheldige indlæg, hvor du bl.a bruger ord som: mundlort - lort i hovedet - brænd dig selv - svagpisser osv.
Mere var der som ikke i det.

Frida.
Ps. Jeg har skam et liv har du ikke osse det??

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-11-03 23:02

fridaflip.
ikke for at genere dig på nogen måde, men hvis du ikke kan læse /forstå hvad jeg skriver så er det bare synd for dig.men du har næppe den store erfarring med at læse feks. lovstof osv. kan jeg forstå!
jeg vil da anbefale dig et læsekursus på "brugerplan".men du må isåfald også regne med at der ikke bliver brugt smilies....hvilket unægtelig vil være et handicap for dig..desværre!!
vi er nogen som er vant til at begå os på højere plan rent muntligt!!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 23:06

Jamen kæreste Webgun, du får lige en smiley jeg tror da du er ganske klog*S*
men ord som mundlort - lort i hovedet - brænd dig selv - svagpisser og lysserød bøsserøv er forhåbentlig ikke ord du har opsnappet fra noget lovstof.

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 23:08

Du ska' da bare sige til, hvis du gerne vil lære at lave smiley's

Frida

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 28-11-03 01:01

fridaflip.
det er korrekt at de ord som du nævner ikke kommer fra lovstof eller andet med "korrekte omgangstoner"
men med brugere som feks. ram2 bliver man tvunget til at bruge " ikke- relevante " ord.det er desværre det eneste som ram2 forstår..man er vel sympatisk...eller..hvad gør man ikke for at gøre sig forståelig????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 07:17

Naah! Webgun det tror jeg nu ikke, at du har helt ret i. Du skal bare lade være med at lade dig provokere.

Ha' en god dag - og du får lige en smiley

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 07:21

Hov jeg glemte noget. Mit bud er at Marinella vinder årets Robinson. Man kigger vel lidt med selv om det er svært at indrømme *GG*

Frida.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 28-11-03 09:10

Utroligt diskkusioner altid skal køres sådan ud...Lavt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 28-11-03 09:14

Så meget fun at læse dem og så lige en til for webguns skyld

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-03 15:26

Nu har jeg lært en masse nye ord - måske man skulle bevæge sig på et højere plan, og lære noget mere - bare der nu ikke er for koldt. (ikke en smily - bare en rygly)

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 01-12-03 03:05

Tak for svaret emesen.100 point til dig...kun for "ryglyen".
der er vel altid lidt koldt på toppen...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 08:16

Jeps