/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
*TIP TIP*
Fra : jmsgruppen
Vist : 317 gange
120 point
Dato : 26-11-03 20:49

Hvem stemmer først??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 20:51

Om hvad??
Frida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-03 20:52

ikke jeg, er lidt hæs

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 20:56

Gi mig lige et ØF, så kan vi stemme.
Ram

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 26-11-03 20:58

stemme om hvad???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-03 20:59

kandu´s sangkor

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 26-11-03 21:00

Vi skal stemme om hvem der skal have point for JMS indlæg om bedømmelse af point.

Hilsen
Lars

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:00

Hmm... her er lige lidt lottotal ¤¤¤¤¤¤

Frida

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-11-03 21:02

Der er noget der ikke stemmer

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:04

Øhh stemmer i natten??

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 21:04

Frida

Sjovt - Jeg har de samme tal

Ram

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 26-11-03 21:04

--> JMS

Var den om manglende profil til mig?? Så er den rettet nu. Jeg har bare ikke lagt den ind før, da jeg ligesom dig er helt ny i Kandu.dk og ikke rigtig viste, hvad der kunne ske ved at jeg gjorde det. Kald mig bare Paranoid.

Det var mig der bragte den på bane om at bedømme et tip to gange. Og jeg bragte det ikke på bane for at få dobbelt point, men fordi jeg fandt det forkert hvis dette kunne ske. Det blev jeg så fortalt det ikke kunne.

Jeg stemmer på Rellom

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-03 21:04

hvornår skal vi synge

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:06

Så har du nok vundet noget Ram

Frida

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-11-03 21:06

hold da kæft det har jeg gjort de sidste 10 min

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 21:09

>Frida.

Ja det skulle jeg mene, men jeg beholder det for mig selv - nogen ku jo få ondt i rø..... *GGGGGG*

Ram

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-11-03 21:11

hellere det end ondt i halsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-03 21:11

I må godt låne mit stemmejern.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-11-03 21:12

rasesII
Nej, var generel...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 21:13

Emesen

Gud - Har du osse sån' et jern - Du har da bare alt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:13

Aiii Ram! Hvad har du vundet?? Sig det Er det noget godt eller skidt

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 26-11-03 21:13

--> JMS
Den her tråd er vist kommet lidt forkert fra start??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:14

Emesen har garanteret osse en stemmegaffel

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:15

Hov Ram hva' for et jern har du da??

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-11-03 21:16

Lyder som Chat Under Uret i gamle dage...
*GGGGGGGGGGG* /*LOL*
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:17

Naah JMS - vel er den da ikke kommet forkert fra start. Du KOM forkert fra start med et sp. som ingen kan regne ud hvad fa... der går ud på

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-11-03 21:17

For fanden, kik under mit seneste spørgsmål "POINT FOR TIP"""
(kom til at ramme send spørgsmål lidt for tidlig)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-03 21:18

Ja ja - men det er kun til træ.
Jeg har også en stemmegaffel, hvis der skal gang i violinerne.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:18

28 indlæg allerede??

Frida

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-11-03 21:21

Og med fornuftige indlæg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-03 21:21

Frida - havde ikke set dit indlæg..............................er du synsk.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:23

Ja
Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 26-11-03 21:24

-->frida

Jeg har sådan set i indlæg nr. 7 fortalt dig hvad du skal.
Men du er vel ikke ordentligt udvilet fra igår med hårtørreren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 21:25

>Frida.

Jeg har et til enhver lejlighed, ellers kan man jo ikke ha mange jern i ilden

Men emesen har et træjern - jeg har mest jernjern

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:28

Hov Hov Rases*GG* Jeg kan slet ikke finde ud af de der moderne hårtørrer
Hmm!!! Jeg skal vist liige på Google. Hva' fa.. er et jernjern

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-03 21:29

jeg stemmer for

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:31

Hvis Rases har ret, så stemte jeg allerede på Rellom igår. Han er så klog

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 26-11-03 21:32

--> Frida

Det forstår jeg godt. Jeg anser mig normalt for at være meget åben over for nye ting, men da debatten i går tog den drejning stod jeg godt nok også helt af

(Undskyld JMS, men jeg har trods alt stemt)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 21:48

>JMS
Du skriver godt nok i din tidligere tråd, at du ikke læser flere kommentar derfra.
Hmm!! Jeg syns' nu, at du lige skal vende tilbage og læse hvad Ans skriver

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 22:08

Hvem i hel..... er ans??????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 22:10

En seriøs Kandubruger

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-03 22:10

jmsgruppen

Tag dog et ansvar selv og bestem hvem, der skal have de point. Hvorfor skal andre brugere beslutte noget for dig. Er det fordi du ikke vil rage uklar med brugerne eller hvad?
Det du skriver i dit andet spørgsmål KAN IKKE LADE SIG GØRE.

ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-11-03 22:12

Nåååå Den ans
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 22:15

Så blev det vist sat på plads
Godt gået Ans*GGG*

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-11-03 23:37

>ans
Har svaret dig i mit andet spørgsmål.
Og ja, jeg tør godt tage et ansvar.
Og nej, jeg er ikke bange for at rage uklar med brugere. Hvorfor skulle jeg gøre det. Ved at uddele point? Hvem skulle blive sur på det? DIG? HVORFOR? Fordi du måske ineg fik? Er point da så vigtige???
Jeg undres..
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-11-03 23:38

ineg=ingen
(gammel staveplade)
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-03 23:40

Du må da være den eneste der ved om det svar du har fået er det rigtige.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-11-03 23:43

En ting er sikkert, mit klaver stemmer ikke.
ellebye

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-11-03 23:44

>ans
Nej, jeg ved ikke om svarene er rigtige. Er rimelig ny her, studsede bare over nogle problematikker, det er faktisk det eneste. Tror alle i andre netop er bedre vidende om, hvad der er bedst her.
Derfor.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-03 00:41

De fleste brugere på kandu er vidende om pointsystemet. Du kan ikke dele det op som du skrev det i dit andet spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/26908
Læs kom godt i gang (står til venstre på siden)
Dine superpoint kan du ikke bruge til noget som helst andet end at deltage i månedens præmie. Så det er jo begrænset hvor mange spørgsmål du på nuværende tidspunkt kan stille med 100 point eller flere i hvert spørgsmål.

ans

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 120 point
Dato : 27-11-03 00:51

Nu kan alle kalde mig for fedte fedte, det berører mig som sådan ikke, men her vil jeg give JMS ret.

Meget tyder på det kun er et spørgsmål om at overgå en anden svarer i opfindsomhed, for så enten på en mere eller mindre seriøs måde, eller via bedre floskler får accepteret er svar.

Ja, jeg er fuldstændig klar over at det er spørgeren der helt og holdent bestemmer hvem der skal have pointene, men at svare igen på hvad en anden har svaret virker tåbeligt. Personligt afholder jeg mig i videst mulig omfang at svare på et spørgsmål der er besvaret.

I også min meget korte tid her på kandu, hvor mange gange har jeg ikke læst en slutkommentar som denne i forbindelse med pointene:

"Det have du da ikke behøve", osv. omvendt ønsker man heller ikke at afskaffe pointsystemet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-03 16:46

Måske var det en idé, at prøve med et svar på sørgsmålet.
Citat
TIP TIP

Og det lidt mere uddybende
Citat
Hvem stemmer først??

Til det første er min kommentar, som sagtens kan bruges som svar:
"Ja - hvis du vil have mere benzin i karburatoren så TIP TIP"
Og til det lidt mere uddybende spørgsmål (også et muligt svar):
"Jeg stemmer først, men tit og ofte først til sidst"
Eyvind.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 20:11

Disse point går til ellebye, fordi han har ganske ret i hans kommentar af:
Jeg kom lidt forkert fra start i dette spørgsmål, men tak for de mange sjove kommentarer *LOL*, samt selvfølgelig også de seriøse. Og tak til RasesII, for opdatering af hans profil.
MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 20:13

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-11-03 21:34

Hej JMS

Jeg har som du måske ikke endnu har set, lagt en profil ind af mig selv.
Jeg afviger måske lidt fra andre her i kandu. Nå man som jeg har været aktiv i hele sit liv, og i løbet af et sekund er ens verden ændret, har kandu været en god terapi fra min side.

Jeg brænder inde med en del viden som jeg meget gerne vil hjælpe andre med, og derfor har jeg måske en lidt anden opfattelse af pointsystemet.

For mig er det glæden ved at kunne hjælpe andre som langt overskygger point.

Jeg har også fået en pæn sum i erstatning, men kan på ingen måde bruge den til at gøre mit helbred bedre. Hvis man blot kunne skrue tiden tilbage ovs.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 22:01

>ellebye
Livet burde have en "undo" knap, som vi har på computeren, men desværre forholder det sig ikke sådan.
Jeg har samme opfattelse som dig, point er jeg næsten ligeglad med. Forstået på den måde, at jeg kan ikke bruge disse til noget. Omvendt kan det irritere mig grænseløs, at nogle får svar på deres spørgsmål, og så siger mange tak, uden at gi point, eller man bare ikke hører mere fra dem. Jeg er kommet her af to årsager. For det første kan jeg godt lide udfordringen, og elsker at svare på spørgsmål. (burde måske have været lærer, men er nok for upædagogisk).
Den anden årsag er, at vi printer her i huset, mange gange 18 timer i døgnet, så imens jeg servicerer maskinerne, kan jeg have en hobby, imens jeg alligevel sidder her. (vi har kontor i hjemmet, bor på landet)....
Mange tak for din kommentar, og indrømmet (er ellers ikke god til at indrømme fejl), jeg kom vist lidt galt afsted med især dette spørgsmål, men sådan er det jo nogle gange når man er hurtig på aftrækkeren....
Forøvrigt kan jeg især godt lide din formulering om, at nogle der med andre formuleringer forsøger, at få point på et svar der allerede er besvaret. Man kan give en tilkendegivelse om, at man er enig....
Afslutningsvis vil jeg ønske, at det går godt fremad efter dit uheld. Havde en ven der kom ud for et trafikuheld, så jeg kender problematikken...
MVH
JMS
NB. Har selv tilrettet min egen profil....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-11-03 22:25

Jeg går faktisk som dig med de samme bagtanker at "fyre" 500-1000 point af på een gang og så se reaktionen. Den har i hvert fald med dit været endog meget varieret.
Og jeg tror vi på en eller anden måde har de samme tankegange.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 08:55

HE-he.. det blir sjovt at se.

MVH
JMS