/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cannot access a necessary file, ”mscoree~
Fra : h_bmv
Vist : 471 gange
40 point
Dato : 26-11-03 20:26

Min pc med Windows xp har været ustabil/ mærkelig på det sidste.
Jeg har derfor kørt det såkaldte ”One Button Checkup” I min Norton programpakke. Under ”Program Integrity Scan” finder den en fejl som den ikke kan reparere; først gør den det tilsyneladende, men en rescan så viser den fejlen igen.

Stien er: C:\Programmer\Fællesfiler\InstallShield\Proffesional\RunTime\0701\Intel32\DotNetIns…

Cannot access a necessary file, ”mscoree.dll.”

Er det en vigtig fil, hvad bruges den til, kan man sætte den ind igen, eller hvad gør jeg? Skal jeg bare ignorere den eller er den en vigtig del af windows ?

Mvh. H_bmv.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-11-03 20:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-11-03 20:39
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-03 20:53

lyder som om du har opgraderet til XP? Xp bruger ikke dotnet mig bekendt!

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 26-11-03 21:05

Jeg har nu fundet ud af at jeg bare kan downloade den, men hvad er det for en fil og hvad gør den?? og hvad er dotnet???

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-03 21:31
Godkendelse af svar
Fra : h_bmv

Dato : 26-11-03 21:48

Tak for svaret lengberg. Jeg er ny her så jeg har desværre kun 40 point at give af indtil videre.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 26-11-03 21:53

Du er meget velkommen her, og jeg takker(-:

Kommentar
Fra : distc

Dato : 24-03-05 14:24

hej...hvad er dotnet