/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvor får de den fra...?
Fra : molokyle
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 26-11-03 15:26

Se dette spørgsmål : http://kandu.dk/dk/spg/26952

Hvor får de bastianer min E-mail fra? Mig bekendt har kun : TDC, Kandu.dk og Stones Webwriter denne E-mail adresse.
Jeg bruger den så godt som aldrig !!!

Jeg har den også i min profil men kun som : molo ->Snabel A<- pc.dk og den kan en søgemaskine da ikke finde?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 60 point
Dato : 26-11-03 15:52

>Molo

"Bastianer" - Genialt

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-03 16:45

Mon det er nødvendigt at sende alle milionerne videre.
Og du skal da ikke bakse med alle de penge selv - lad os hjælpe.
Din adresse er der jo rigtig mange som kender, den kan da også bruges manuelt.
Emesen.

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 26-11-03 21:12

TDC, blev for noget tid siden slæbt i retten for at videre sælge e-mail adresser.
Hvad der skete ved det husker jeg ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 11:20

ram2 -> ja, ik' ???

emesen -> Manuelt ? .. hvis nogen herinde formaster sig til at sende mig bastianer breve så....
Mig og mine miller har det ok. Alt hvad jeg ejer, skylder jeg væk
Tro på det...

chrelle -> Jeg mistænker ikke TDC, men kandu.dk er jo en herlig sandkasse for idioter. Dette 'spørgsmål' er sådan set oprettet for at alle (mig selv inklusive) lige skal tænke en extra gang over, hvor ens Emil flyder rundt.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-03 19:38

Tak for svaret ram2 ??? Næppe noget svar, men jeg fornemmer en hvis form for medfølelse ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-12-03 23:51

>Molo.

Tark.... Jeg har før fået mindre for mere

Ram