/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk manual til Powershot G5 søges
Fra : Garmund
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 26-11-03 14:03

Er der nogen der vil sælge en kopi af en dansk manual til Canon Powershot G5? Evt. som fotokopi?

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 60 point
Dato : 26-11-03 14:42

Finder den kun på engelsk på nettet...
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html
Prøv Goecker.. http://www.goecker.dk
Og evt deres brugtbørs:
http://www.fotoboersen.dk

Kommentar
Fra : Garmund

Dato : 26-11-03 15:05

Hej Jens - tak for svar. Den engelske manual fra nettet har jeg set - men da min kone helst vil læse den på dansk - er det derfor jeg jagter den. Jeg vil prøve de henvisninger du anbefaler. I tilfælde af at det lykkes - vil du få de tilhørende point.
Mvh Garmund

Kommentar
Fra : _olsen

Dato : 09-12-03 10:51

Hej,

Prøv evt. Virum foto, de reklamerer med at de har danske manualer til alle kameraer.

http://www.virumfoto.dk

Mvh
Olsen

Godkendelse af svar
Fra : Garmund

Dato : 10-12-03 11:28

Tak for svaret Jens T. - Jeg forfulgte dit linkforslag til goecker - hvor jeg lagde min efterlysning på deres brugtside - og modtog positivt svar kort tid efter.
Så tak til dig - og fuld fart på fotograferingen.
Mvh Garmund

Kommentar
Fra : Garmund

Dato : 10-12-03 11:34

Tak til Jens og Olsen for deres svar med henvisning til links. Begge svar er perfekte og løser mit spørgsmål. Jeg har valgt at give Jens de få point - da han var først med svar. Men endnu engang tak til jer begge - jeg og min kone er i fuld gang med at lære apparatet at kende.
Med fotohilsen
Garmund

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 10-12-03 17:35

Hej Garmund,
Fik du fat i en digital for af den manual eller en papir?

Kommentar
Fra : feldbak

Dato : 10-12-03 20:54

HEJ
jEG HAR BRUG FOR EN DANSK MANUAL TIL EN CANON 10d
ER DER NOGEN DER VED HVOR SÅDAN EN KAN FINDES HILSEN BO

Kommentar
Fra : kendo1

Dato : 23-12-03 15:27

Hej Garmund,
Endte du med at købe en manual på een af de nævnte websites? Vi står også og mangler en dansk manual til en Canon G5; men var ikke heldige med at finde noget på de ovenstående sites. Satte du en annonce på deres brugtbørs?

Kommentar
Fra : Garmund

Dato : 25-12-03 11:49

Kære alle
Jeg lagde en annonce vedr. G5 manual ind på goecker's brugtbørsside. Herfra fik jeg kort tid efter tilbudet om at købe den pågældende manual. Så prøv her! www.goecker.dk
Venlig hilsen
Garmund