/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ny kategori..?
Fra : molokyle
Vist : 364 gange
139 point
Dato : 26-11-03 13:06

Er der nogen der ved, hvordan man anmoder Kandu.dk om at oprette en ny kategori.

Jeg savner en kategori for CSS (Cascading Style Sheets) i Teknologi evt. under Udvikling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 13:09

Hej Molo

Frida.
(fik du den!!)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 13:10

Skod *GGGG*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 13:12

Så må det være sådan Mol

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-11-03 13:16

det er jo lige det du har gjort

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-11-03 13:20
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-11-03 13:23

Hehe..... iøvrigt en af de spørgsmål hvor jeg blev træt af kandu.dk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-03 13:27

Molokyle, hvis du ønsker en ny kategori, er den eneste løsning
at sende en mail til Kandu og foreslå det. Kort og godt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:30

uffe29 -> Jamen for nylig kom kategorien Vittigheder. Var det noget nogen havde bedt om eller hur?

Ofte hører jeg at kandu.dk skulle læse spørgsmål i denne kategori: Kandu.dk. Hvor står det? Er det en and?
Hvis, så reageres der i alt fald sjældent på det.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-03 13:31

PS! Du skal ikke "anmode" men "foreslå" - og begrunde, hvorfor oprettelsen af den
nye kategori er en rigtig god idé.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:31

Rellem -> til service@kandu.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:33

Jamen en begrundelse ligge da lige for. Der er et CSS kursus her på kandu.dk. Grund nok til at oprette et sted at stille spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-03 13:35

Kandu har selv oplyst, at de læser alle indlæg i kategorien kandu.dk.
Men det skal vist tages med et ordentligt læs salt.
Derfor nok engang: Send dem en mail - så får du sikkert din kategori (når de
engang får tid).
Kategorien "Vittigheder" er iflg. Kandu selv oprettet efter ønske fra brugerne.
Og ang. kategorien "Håndarbejde" så VED jeg, at den blev oprettet,
fordi initiativtageren (som jeg ikke lige kan huske navnet på) mailede sit
ønske herom til kandu.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 149 point
Dato : 26-11-03 13:36

Ja, du sender din mail til service@kandu.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:38

Rellom -> HVOR har kandu.dk oplyst dette ???

Citat
Kandu har selv oplyst, at de læser alle indlæg i kategorien kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-03 13:39

Og med den begrundelse, du anfører 13.33, er der nok ingen
tivivl om, at du får din kategori.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:42

Tak for svaret Rellom. Det vil jeg gøre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-03 13:46

Selv tak, Molokyle

Og her oplyser Kandu, at de læser alle indlæg i kategorien kandu.dk:
http://www.kandu.dk/dk/tip/5096

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:54

Tak igen Rellom. Tippet har jeg ikke været opmærksom på. En Emil er sendt til kandu.dk og jeg ser frem til den nye kategori i spænding

Jeg tror vi er rigtig mange, der får glæde af den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-03 14:24

Du skal dog nok være forberedt på, at der går noget tid, for de har vist
meget travlt med de store forandringer, som skal træde i kraft medio december.
Men forhåbentlig kan din kategori nå at komme med som en del af disse.