/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Copy Protected
Fra : freddiemercury
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 26-11-03 10:10

Hej jeg har en DVD som jeg vil lave en kopi af, men få får denne meddelse:
This DVD is copy protected and cannot be read.

hvad gør jeg mon ?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-11-03 10:25

Ja, så er der ikke rigtig noget at gøre. Du må vide at producenterne af DVD hele tiden er et skridt foran hackerne, samt at de også lærer af hackere og derved gør piratkopiering endnu mere vanskeligt.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 26-11-03 10:31

ok men det er faktisk kun en kopi af min nye DVD altså¨det er fuldt lovligt
men det hjælper nok ikke noget måske ?

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-03 11:02

Hej

Jeg har ikke sagt noget om ar du gør noget ulovligt, f.eks. er det lovligt at lave en kopi af et windows styresystem, og har du købt en musik-cd er det da også lovligt at kopiere denne, men det er ingen garanti for at dvd-en ikke er kopibeskyttet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 26-11-03 14:36

Der er efterhånden mange råd om omgåelse af kopi beskyttelse,nogen siger man skal holde SHIFT tasten nede medens den indlæser,men mon ikke CLONE DVD klarer den.www.clonedvd.net
Mvh Ole

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 26-11-03 16:26

hey freddie.

Hvis du først åbner filmen i dit dvdprogram, altså lader som om at du vil afspille den. derefter så brug f.eks dvdripper. Hov pludselig er den ikke copyprotected mere, da dvdprogrammet har låst dvd'en op.

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-12-03 22:48

Du skal have en kodebryder kørende ,feks ANY dvd,sammen med CLONE DVD ,så kører det bare.Begge kan fåes på www.slysoft.com og kræver intet,ANY DVD skal bare install så kører den i baggrunden.
Mvh Ole

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-01-04 17:30

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 05-02-04 19:31

tak for svaret