/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Andres profil
Fra : sismofyt
Vist : 506 gange
30 point
Dato : 26-11-03 02:27

Kan man komme til at se andres kandu profil? Jeg spørger, fordi man i sin profil har mulighed for at skrive lidt om sig selv - men hvem kan læse det? Jeg kan ikke finde ud af at finde frem til jer andre, hvis det er muligt.

VH sismo

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 40 point
Dato : 26-11-03 02:39

du kan godt se andres profil.det som står i profilen er tilgængelig for andre kandu-brugere.når en bruger svarer på et spørgsmål(kommentar) kan du se hvem svaret er fra.så klikker du bare på navnet som kommentaren kommer fra.i dette tilfælde (webgun).under de forskellige kategorier er der desuden noget som hedder top 10 brugere.til venstre på siden i bunden!!.der kan du også klikke på div. brugere og se deres profil.i profilerne er der noget som hedder "vis historik".der kan du se bla. hvilke tips osv. der er tilføjet fra brugeren.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 26-11-03 02:39

Øverst i spørgsmålet hvor der står Fra: sismofyt (i dette tilfælde) klikker man bare på navnet, så kommer man direkte ind på vedkommendes profil.
MVH

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 26-11-03 02:42

/\
/ \
I

Du skal bare trykke på navnet, her over.
Hilsen
S_ild

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-03 08:05

Du kan også klikke på lodtrækning (ude til venstre), så får du en hel stribe brugernavne. Klik så på det brugernavn, som du er interesseret i. I historikken kan du se hvor mange godkendte svar den pågældende. I din egen profil er det kun dig selv, som kan se de personlige oplysninger om navn,adresse fødedato og e-mail.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 11:38

Se min profil. Den viser du også kan lægge billede, E-mail og URL'er ind hvis du lyster. Mange vil helst være anonyme, så den slags oplysninger findes sjældent i folks profiler.

Men men... Vær parat til at blive kaldt : Selvoptagen, selvpromoverende, selvglad, selvfed osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 14:13

Ps. Kandu.dk er vist igang med en større ommøblering af boardet her til december, så gad vide om der ikke, lige som i andre portaler, kommer billede mv. ud for den bruger der kommer med kommentaren? Nu ser vi...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 26-11-03 20:07

Så Det Slut, Med At Sidde I Bar R..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 11:48

SDSMASIBR

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 29-11-03 20:27

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-03 22:31

sismofyt
Du har fået svar på dit spørgsmål. Du kan læse profilen for andre brugere, hvis de har skrevet noget
Du kan se hvilke spørgsmål den anden/andre brugere har fået point for. Skrevet tip. Du skal bare klikke på brugerens navn, som du vil vide noget om.

Kan du ikke lukke dit spørgsmål.

mvh ans og god week-end

Godkendelse af svar
Fra : sismofyt

Dato : 01-12-03 00:42

Tak for svaret webgun. Jeg har først lukket spørgsmålet nu, fordi jeg kun har adgang til nettet på mit arbejde - og har været syg og haft fri siden onsdag i sidste uge. Jeg ville ønske at man i det mindste kunne få en uges respit. (det var så en kommentar til "ans" (tror jeg nok), som nok ikke køber svaret og derfor heller ikke læser dette. TAK webgun - jeg har også læst din kommentar til kandu "konger" i din profil. Jeg synes jo der skal være plads til alle slags brugere - også nybegyndere og andre smålangsomme eksistenser. Ellers må kongerne åbne deres eget lille forum...

VH Sismo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-03 00:49

Næ jeg køber ikke svaret. Jeg kendte det jo godt. De brugere, som har deltaget i dette indlæg har alle fået et svar om at webgun´s svar er accepteret.

ans