/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Træningsfælle/bur.
Fra : bb1
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 26-11-03 01:49

Jeg har i et Svensk jagtblad set et lille bur med "elektronisk" Åbning. Beregnet for hundetræning. Kan nogen svare mig på om og hvor det kan købes.

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 26-11-03 11:02

bb1.Du spørger et forkert sted, hverken Jagtblad ell. Hundetræning har noget med Multimedie at gøre. Jeppe

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-11-03 11:53

Undskyld jeg flytter det.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-03 15:09

bb1
Du skal ikke undskylde, det kan ske for enhver. Du er ikke den første.Hvis du stiller spørgsmålet i kategorien hunde, er der større mulighed for at du får svar. Det er ikke nødvendigt at give 100 point.Du kan evt. henvise til dette spørgsmål, du ikke kan få dine point tilbage, da der er svaret her.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 26-11-03 15:30

Tak for svaret ans.
Jeg elsker en god forklaring.Hvis den samtid også giver et godt tip. Derfor har du fortjent de 100 point.