/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
honda ntv og honda vfr
Fra : kattegat
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 01-03-02 01:25

hej hej jeg har nogle spørgsmål til 2 mcer nemlig honda ntv og honda vfr. Jeg ved godt at det er 2 lidt forskellige maskiner.men kan vfr, foreksempel køre langsomt i højt gear, på små veje i Norge uden problemer( blive varm osv osv) er der noget specielt man bør kigge efter på de to modeller årgang 87-89 hvis man står som køber. på forhånd tak. kattegat

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-03-02 14:25

kattegat <kattegat.news@kandu.dk> skrev i en
news:KJzf8.521$b33.35494@news010.worldonline.dk...
> hej hej jeg har nogle spørgsmål til 2 mcer nemlig honda ntv og
> honda vfr. Jeg ved godt at det er 2 lidt forskellige maskiner.men kan
> vfr, foreksempel køre langsomt i højt gear, på små veje i Norge uden
> problemer( blive varm osv osv) er der noget specielt man bør kigge
efter
> på de to modeller årgang 87-89 hvis man står som køber. på forhånd
tak.
> kattegatret af:

Kender kun NTV'en af udseende; men VFR'erens force er netop at den har
et bundtræk, som måske er klassens bedste - Derved kan den sagtens
bruges til at ligge og lulle med fuld oppakning!

Hvad angår varmløbning, så er det heller ikke problemet p.g.a vandkøling
og elektrisk kølerventilator!!

Og så er VFR bundsolid!

--
Armand.
(der ikke kan fatte at han lige roste en Honda i den grad)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-03-02 14:53

"der ikke kan fatte at han lige roste en Honda i den grad"

Det er noteret...

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-03-02 15:38

> "der ikke kan fatte at han lige roste en Honda i den grad"
>
> Det er noteret...
>
> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk/
>
> Fjern x i mailadr. ved svar på mail
>
Ditto her.

Mvh. Flemming Sørensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-03-02 15:50

> Armand.
> (der ikke kan fatte at han lige roste en Honda i den grad)

Det vil blive brugt imod dig imorgen

Allan Bojesen

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-02 20:34

Hej Kattegat
Det er 2 meget forskellige maskiner du spørger på.
Vfr`en kan sagtens køre meget langsomt i højt gear(alle Honda`s v-4 modeller har et solidt drejningsmoment)
Køling er heller ike noget problem da den/begge er vandkølede.
Begge modeller er meget pålidelige og har ingen børnesygdomme/skavanker.
Hvis du er mest til touring er NTV nok det bedste valg , den har også kardantræk(næsten vedligeholdelsesfri) , men hvis du også engang imellem kan lide at køre friskt/hurtigt
skal du vælge den mere sportslige VFR.
Hvis du også tænker på driftsudgifter er NTV langt det billigste , VFR er meget dyr i service(især hvis alt skal laves på aut.værksted).

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-03-02 00:54

> Og så er VFR bundsolid!

> Armand.
> (der ikke kan fatte at han lige roste en Honda i den grad)
10 gange

mvh
Henry
www.vfr.dk

Godkendelse af svar
Fra : kattegat

Dato : 03-03-02 00:39

hej masteraugusto.

mange tak for svaret på mine spørgsmål vedrørende ntv. og vfr. det var lige det jeg havde brug for. Det med drifts økonomien kan jeg da enligt godt se, der er jo mget mere at sevicere på vfr-en venligst kattegat

Kommentar
Fra : kattegat

Dato : 03-03-02 00:39

hej masteraugusto.

mange tak for svaret på mine spørgsmål vedrørende ntv. og vfr. det var lige det jeg havde brug for. Det med drifts økonomien kan jeg da enligt godt se, der er jo mget mere at sevicere på vfr-en venligst kattegat