/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Port mapping i Routing and Remote Access
Fra : Tumlehund
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 25-04-01 16:22

Jeg har Routing and Remote Access kørende på min W2K server. Klienterne kan fint komme på nettet, hente e-mails osv. Jeg har tilføjet nogle porte, som nattes til een af mine klienter. Men.... det ser ud som om man kun kan tilføje een port ad gangen...! Det er altså lidt uoverkommeligt, hvis man nu gerne vil tilføje f.eks. TCP og UDP port 2300-2400 - det er et par hundrede entries... Kan det ikke gøres på en smartere måde?

MVH

Kommentar
Fra : Tumlehund

Dato : 26-04-01 21:18

Du har skudt forbi

Det drejer sig om den indbyggede service "Routing and Remote Access", som er en integreret del af W2K server. Andre ideer?

Kommentar
Fra : Luctatic

Dato : 26-04-01 23:30

Nå, jamen det var da et godt bud. Du behøver i øvrigt ikke oprette spørgsmålet en gang til som jeg har set du har. Selvfølgelig hjælper det at det er i en anden gruppe. ;)

Kommentar
Fra : Tumlehund

Dato : 27-04-01 08:48

Nu har jeg jo valgt at sende spørgsmålet ud på nyhedsgrupper, og det KAN jo være at det er forskellige folk, der læser de forskellige grupper....... = større chance for et svar... :)

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-01 20:36

Hvis nyhedsgruppen ikke bider på, så prøv her :

http://www.labmice.net/RAS.htm

Godkendelse af svar
Fra : Tumlehund

Dato : 24-07-01 11:18

hehe... tak for linket, gibson - selv om det ikke var et 100% brugbar svar, så er der da noget inspiration... Jeg forøvrigt løst problemet i mellemtiden - men tak alligevel...