/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
dildo-spørgsmål
Fra : tremors
Vist : 1714 gange
500 point
Dato : 25-11-03 18:47

Hej NG

Jeg er på udkig efter en dildo/vibrator til min kæreste. Vi har snakket om det og hun siger at JEG skal finde en.

Problemet er så bare at jeg ikke har så meget viden på det område. det jeg ville mene der skulle lægges vægt på er at den ikke skulle være for glat så den bare glider ind og ud.

en anden ting er størrelsen. når jeg spørger hende siger hun: ligesom din. jeg kan godt finde nogen der passer nogenlunde størrelsesmæssigt men ville mene at den nok skulle være lidt længere så der er noget at holde i så dem jeg har kigget på måler omkring 20-23cm i længden og 4-5cm i tykkelsen

er det for kort/lang tyk/tynd..? (det har ikke noget med min egen penisstørrelse at gøre, men søger virkelig svar på spørgsmålene) umiddelbart synes jeg at 5cm i tykkelsen virker som meget men har målt min egen til 4,5 på midten og ca 3,5 i toppen

det jeg meget gerne vil have svar på er følgende:

størrelse længde og tykkelse
materiale: latex eller noget andet
udseende..? har kigget på nogle lign. denne: http://www.1-class-sexshop.dk/product.asp?product=143&page=3 og det skal være den farve og form..

vil også meget gerne høre om egne erfaringer

Håber meget på svar..!
På forhånd tak!

med venlig hilsen
Tremors

P.S det er meget seriøst.!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 19:02

Du kan jo prøve at kigge på dette link - som er et sp. der ligner dit.
http://www.kandu.dk/dk/spg/21908

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 19:04

Uha! Kom til at tænke på -om det er pigernes egne erfaringer du gerne vil have frem i lyset??

Frida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-03 19:05

Prøv google men pas på, der kommer millioner af sider.
Du er 90 inden du har læst dem alle.
Besøg en butik spørg til råds der.

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 19:24

Hej igen

jeg har kigget lidt på denne side men synes ikke rigtig at jeg kan finde det jeg søger.

jeg har også ledt efter erfaringer og kommentarer andre steder men med samme resultat derfor spørger jeg her og håber virkelig at nogen vil svare.!

fridaflip- ja jeg vil MEGET gerne høre om egne erfaringer med hensyn til de spørgsmål jeg har stilt altså ang. materiale. størrelse(kan være individuelt men alligevel) osv. meget gerne også hvordan det føles frem for med en partner. men det kan jeg jo selvfølgeli høre hende ad bagefter.

med venlig hilsen
Tremors

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 510 point
Dato : 25-11-03 19:26

Nå! okay ser nu, at du faktisk efterlyser "egne" erfaringer. Jeg selv foretrækker nu den ægte vare men det med længden og tykkelsen er vel egentlig ikke så vigtigt.
Den kan jo i og for sig være en ½ meter lang - så er der da i hvert fald nok at holde i
Og nu fik du mig fa... til at sidde med et målebånd for lige at tjekke de 4,5 - 5.0cm som du beskriver er din egen tykkelse*LOL* Hmm!! Jamen det ser da ok ud, hvis du spørger mig - og det gjorde du j

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 19:27

Nå - man kan ikke lave smileys efter et o *GG*

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 19:32

ja altså 3,5-4,5 det er virkelig seriøst det har intet med bekræftelse af min egen penisstørrelse at gøre.

mener du det med det at det er kedeligt.?

hvad med materiale og tykkelse så.? er det mere vibratoren det kommer an på.?

Med venlig hilsen
Tremors

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-03 19:48

Jeg undres lidt, du kan jo åbenbart tale med din kæreste om dette.
Det er en privat sag mellem jer to, find ud af det sammen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 19:54

Jeg går ud fra, at når du skriver om jeg mener det er kedeligt - så mener du om jeg finder en dildo kedelig??
Nahh kedelig og kedelig - den er vel god nok, hvis ikke der lige er en mand til rådighed - men jeg gad sgu da ikke bruge sådan en dims, hvis der er en mand med i sengen - så må han da være bedre til jobbet
Tykkelsen har måske (lidt) at sige - men som du selv er inde på - er vibratoren (bevægelsen) vel egentlig det afgørende for en god oplevelse. Hvilket materiale der er det bedste?? Aner det ikke, men det skal være hygiejnisk og let at rengøre.
Sikke da i grunden noget underligt noget at sidde at skrive og jeg er endda ved at spise*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 19:54

ja det kunne vi selvfølgelig godt og vi taler da også om det..

problemet er bare at ingen af os har nogen erfaring omkring emnet derfor spørger jeg her.

vi kunne selvfølgelig godt købe ti forskellige og så kunne hun vælge den hun synes bedst om, men så langt rækker økonomien ikke når vi begge er studerende.

derfor ville det være rart at høre fra folk med erfaring inden vi købte noget.

og håber virkelig på at nogen vil svare

Med venlig hilsen
Tremors

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 20:08

fridaflip

jeg takker meget for dine kommentarer.! nu håber jeg ikke at du troede at jeg mente 4,5cm i omkreds. det er diameter jeg mener.

vi har læst lidt om rengøring og hygiejne på ostrogen.dk det skal vi nok finde ud af.

men jeg ville meget gerne hvis der var andre der kunne komme med nogle erfaringer også

med venlig hilsen
Tremors

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-03 20:09

Jeg tror ikke helt på det seriøse i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:13

Jamen Teil - så fjerner du da bare fluebenet

Frida

Kommentar
Fra : sd90116

Dato : 25-11-03 20:13

Hej du kan jo prøve min

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:13

Ja og jeg siger ikke, hvad jeg troede om de 4,5 cm

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:14

Om jeg begriber hvordan man kan sende to indlæg på samme tid

Frida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-03 20:15

Frida - jeg vil ikke mishandle dyret

Kommentar
Fra : sd90116

Dato : 25-11-03 20:16

Hvad skal DU bruge en dildo til det må da værer din kone som skal bruge den.

Jeg lejer min ud skriv.
Mvh sd9116

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 20:18

okay jeg vil nu give frida ret i det hun siger. ville fortrække den mand der ligger ved siden af mig (og dog kan se en ide i det!)

tykkelsen har selvfølgeligt noget at sige og selvfølgelig spiller vibratoren en stor rolle.
ang længde og materiale så er det egentligt smag og behag.

så vælg det du/i mener er en passene længde og materiale der er jo mange forskellige typer, så ville nok vælge det materiale jeg synes ser lækkerst ud og så er mest hygiejnisk og lettest at rengøre.....

der jo forskel fra kvinde til kvinde derfor er det egentligt svært at give et konkret svar.
kig evt på www.oestogen.dk

synes at den du evt kigger på, ser fin ud. jeg ville dog ikke vælge den, men det er nok fordi den ligner den gamle dildo jeg har set min mor har læggene inde i et tøj skab *gg* har dog engang hørt at det er en af de mest solgte dildoer! mener også at den kan får i forskellige typer af materiale!!!...

tag evt ind og kig på dem, det er letter at få et indtryk af dem og materialet når man står og ser på dem frem for på nettet.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 20:22

hvis det er fx en dildo til fx klit og g punkt så skulle lady fingers være et af de mest produkter!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:22

*LOL* tutfis for sa... indrøm, at du bare ikke kan lide tanken om, at få det samme som din mor

Frida.

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 20:32

kan se at det ikke er alle der er lige seriøse i denne nyhedsgruppe desværre men er glad for i der er .!

tutfis - takker meget for din kommentar! problemet er at der ikke er nogen butik i nærheden der har været en men den er desværre lukket. har søgt utallige gange for at se om der skulle være nogen i nærheden men kan ingen finde andet end online butikker jeg tror vi bliver nød til at tage chancen og bestille en der ser behagelig ud og så må hun jo melde ud med hvordan den føles.

takker meget for de seriøse henvendelser.!

med venlig hilsen
Tremors

kan se at der er noget med at jeg skal acceptere en kommentar for at give en nogle point (går ud fra de skal gå til den bedste besvarelse) men venter lige og ser om der skulle komme flere kommentarer

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 20:32

ha ha ha frida..... det var nu mere tanken om at skulle finde en taske skabet og finder den også ligger der diverse gamle 80er porno film og ved side en gammel tybe glidecrem og en støvet dildo.... det er nu mange år siden og min lillesøster stod ved siden af og skulle forklare hende hvad det lige var....... og vil da sige at der findes mange andre dildoer som ser lidt mere indbydene ud! hvis hun får noget så fint, så ku det være at hun ikke var så humør svingene som hun er!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:37

>Tremor
Du skal ikke tage dig af, at ikke alle er seriøse. Mange gange går sp. i denne katagori lidt i skudder mudder, men det skal der osse være plads til.
Du behøver ikke ha' så travlt med at lukke dit sp. - måske kommer der andre på banen, som ved meget mere om det du spørger om.

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:42

Ja altså det lyder jo godt nok som om at tutfis har tjek på en del
Hva' fa... er en "Lady Finger"*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 20:47

jeg tilslutter mig endnu en gang frida.... hmmm hvor i landet bor du? tag dig ikke af de useriøse

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 20:59

hmm frida! tjek på hvad

lady finger:
En meget fiks opfindelse: en fingervibrator der er både lydløs og kraftig. Virker diskret da den ...
2. Forefinger Delight
Sommerens hit!!! En udvikling af Finger Tickler med 3 super bløde sleeves til pikant nydelse hvo...
3. Lady Finger
En lille vibrator af hård plastik, primært velegnet til stimulans af klitoris.
4. Ladyfinger Gold
Ladyfinger Gold en lille vibrator af hård plastik, til klitoris og vaginal stimulans.

i skulle tag og se på www.lust.dk.... her kan i finde flere former for legetøj...
du kan se billeder af lady finger på lust hjemmeside hvis du søger på lady finger!

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 21:02

ja nu kommer det til at lyde dumt men jeg bor i trekants området.. og jeg mener ikke at der ligger noget heromkring i hvert fald har jeg ikke kunne finde noget efter utal af søgninger

af alle de online shops der er ligger de fleste i kbh området. jeg har ikke noget imod at skulle køre lidt efter det.. da det for det meste løber op omkring de 100 kr i fragt og porto og for det kan jeg da køre et godt stykke

med venlig hilsen
Tremors

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 25-11-03 21:03

Der er en butik i Fredericia, der er en i Kolding og sikkert også i Vejle.
Desuden er der en lille heftig butik i Brenderup ved Middelfart.

Hilsen
Lars

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 21:04

ups www.lust.dk var lidt for hurtig på fingerne!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 21:04

Tja hva' kan jeg sige?? Forefinger Delight & Finger Tickler med 3 super bløde sleeves.
Jeg er sgu ikke så krævende - og kan sikkert finde på noget, der ikke nødvendigvis har disse fine betegnelser

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 21:04

har du nogle adresser på de butikker..?

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 25-11-03 21:06

Den i Fredericia ligger nede ved havnen. Det er en lyserød butik, hvor der også er en tatovør. Jeg tror det hedder Oldenborggade.
Den i Brenderup ligger på middelfartvej, og det er en rigtig god butik.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 21:09

det kommer jo an på hvad du søger efter...hvis man søger efter lingeri så dukker der gerne flere butikker frem som også føre legetøj!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 21:11

frida har du tjekket billederne ud!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 21:14

Ja - og det ligner en hårtørrer*GG* Ikke noget der har chance for at komme med mig i seng

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 21:18

men har du så kigget på de andre! der er jo også andre spændene ting... afrodit drikke, body chokolade, honning dust. osv osv osv osv!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 21:22

Naah gider ikke. Jeg trives ganske udmærket uden honning og chokolade. Det er noget jeg foretrækker på et stykke brød - ikke i sengen

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 21:24

Peppermint Peckers: Pebermynte pastiller som små velsmagende penis'er. Tag bare munden fuld...
Sweet Hard: Hjerteformet vingummi slik med guarana, der giver naturlig energi. Sjov indpakning. En perfekt lille kærlighedsgave, der kan få hjerterne til at banke endnu ...

okay et side spring!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 21:27

det er også kun nogle gange at det er sjovt med sådan nogle ting...brød du fik mig til at tænke på aftensmad...!!!!!

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 25-11-03 21:52

rasesII tak for det..! den i fredericia er vidst lukket men der er jo ikke så langt til middelfart

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 25-11-03 22:01

Velbekommen.

Giver du point til mig for det eller skal vi lade pigerne snakke lidt længere.

Jeg har ikke selv været inde på det der link der henvises til. Jeg stod helt af da de begyndte at tale om hårtørrer

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 25-11-03 22:01

Hejsa.. lige en bemærkning herfra
Butikken i Fredericia lukkede i sommer, så du må tage turen til Kolding i Låsbygade ell. til Vejle i butikken Paradise ell. til Brenderup.

Vælg en i latex, jelly ell. naturgummi, hvis det er plast skal der ikke være naboer for tæt på....det larmer af HT. de andre er meget bløde og bevægelige.
På flg. side finder du et udvalg
http://www.butikparadis.dk/shop/default.asp?SetLng=1

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 25-11-03 22:04

Ups

Så skal du lige smutte ind under sexartikler og finde latex-jelly vibratorer

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 22:09

HI HI... Jeg har lige læst alt det her igennem igen - og jeg må sige, at der er kommet flere interessante emner på banen. Men at plast skulle larme så meget, at det ligefrem generer naboerne det var sgu da rart at vide*GGGG*

Frida.

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 25-11-03 22:40

yeps...man kan lære så længe man lever

Og det med larmen kan sgu` godt gå hen og blive en pinlig affære. (Bitter erfaring)

Kommentar
Fra : mizzy9

Dato : 26-11-03 00:47

hmmmmm altså jeg har hørt og prøvet at denne vibrator (som jeg ikke kan huske hvad hedder) skulle eller er det bedste...
den har en meget god/almindelig størelse... på midten af den sidder en 5 6 rækker perler og drejer rundt... det øverste laver cirkel bevægelser.... og så sidder der en lille dims forneden der vibrerer og stimulerer klitten eller anus alt efter hvordan du vender den.... men PAS PÅ...
hun kunne blive afhængig... ;O

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-11-03 03:02

den der med at dem af plastik larmer ganske forfærtligt er rigtig nok!!...meeen sørg for guds skyld for at den ikke "går i fjernsynet".

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 26-11-03 10:23

Mizzy

det er en pearl vibrator...priser fra kr. 399kr og langt opaf.....men absolut mest til en singel, for man bliver sq afhænnig

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 26-11-03 14:15

www.lust.dk el ring De anbefalede mig en der hed (tror) den røde tysker eller noget i den retning... og tro mig den er naturlig ,blød og dejlig

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 26-11-03 14:17

p.s den du har kig på er alt formeget plactic ... den skal virke naturlig

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 26-11-03 19:58

mille35 hvis den er for meget plastic er der så andet materiale du kan anbefale..?

mizzy9 det skal ikke være en alt for fanzy en bare en der virker naturlig men det skal være med vibrator

med venlig hilsen
Tremors

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 20:43

>Tremor
Hvis den skal virke naturlig - hvorfor bruger du så ikke bare DIN

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 26-11-03 21:21

hvad med denne her..? http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=21&page=1

der står den er blød og det er latex

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 02:18

Dette var måske noget piger - Men den har åbenbart

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=228410

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 15:59

*LOL* Ram altså Forestil dig hvilke problemer det kunne medføre.
Øjeblikkelig tilfredsstillelse ved aktivering*GGGG* Man kunne jo sidde i en sitution, hvor en "uheldig" aktivering kunne få katastrofale følger

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 16:04

Og hvad skulle der iøvrigt blive af "Jer" mænd - I ville jo på en måde blive ubetydelige/overflødige, hvis man anskaffer sig den der øh... "knap"

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 16:12

>Frida.

Århhh mon dog? - Vi kan vel øhhhh vi kan vel øhhhhh finde på andre små tricks, der gør jer lykkelige.

Men hvis........ Så skulle "Dimsen" skulle ha' fjernbetjening, så vill jeg dælme anskaffe mig sån' en (fjernbetjening) - Hold da op, hvor ku det være skægt - At se en trivelig husmor stå hos slagteren, og så bare et lille tryk, og BLOP så er hun konsonanthæmmet og vender hvide ud af øjnene.

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-11-03 16:52

ja ja ja ramsebasse det vil du kunne li....
men i ville jo til tidere kunne blive ret overflødige!

tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 16:56

>tuttefissemor.

Dybest set - Kunne du tænke dig det???

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 17:05

Konsonanthæmmet SKOD - bliver man virkelig det så risikerer man jo, at komme hjem med noget helt forkert - fordi slagteren ikke kunne forstå hva' der blev
bestilt

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-11-03 17:07

tænke mig hvad? øh at i blev overflødige.....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 17:09

Ja da - Ville du gerne ha' det????
Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-11-03 17:11

jep frida!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 17:19

>tutfis.
Ikke forstået - svarede du mig eller Frida????

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-11-03 17:21

det er har fandma %3%%¤¤¤##%& hvor blev mit indlæg og tja ellers første gang jeg glemte at kopiere det ihhh...

ram< nej det kunne jeg da ikke tænke mig..... kan da godt se noget praktisk i det med den knap meeeeeeeen alt hvem skulle man så fx borer sine negle ned i fx ryggen øhhhh ville det hmmm ikke fjerne noget af det gode og sjove øhhh hmm

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-11-03 17:27

det var frida.....

forresten ang de dildoer tjek denne ud nu når den skal være naturtro

http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=509&page=1

okay kun ca 16 cm...men med hensyn til naturtro og materialet her skulle være meget naturtro

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:05

Tremors. Det er måske et dumt sp. men jeg spørger altså alligevel
Du skrev tidligere:
Citat
nu håber jeg ikke at du troede at jeg mente 4,5cm i omkreds. det er diameter jeg mener.

Æhøø - det forstår jeg altså ikke helt men matematik er altså heller ikke min stærke side*SS*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:09

Den "dims" du selv har fundet: 26-11-03 21:21 den er 4,5 cm i omkreds.
Men din egen er 4,5 i diameter.

Hva' vil kæresten syns' om denne forskel??

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-11-03 21:16

"Cirklens" omkreds er 2*22/7*r

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-11-03 21:20

Ud fra den givne r, er omkredsen apx. 14 cm.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:21

Og???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:24

Hold da kæft 14 cm

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 28-11-03 21:28

Og så mente han at hans var inden for normen. Hmm, så skal jeg da vist have skrevet en klage over min.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:29

*LOL* Rases KLAG for sa...

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:31

Jeg tror sgu at Ram er ved at måle sin

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 28-11-03 21:43

Gad vide om tremor har valgt en model

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 21:52

Ja, var der ikke noget med, at han godt gad køre et stykke vej for at finde den helt rigtige model*GG* Hmm!! det bliver nu spændende - om ikke han lige fortæller hva' han har fundet ud af

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 22:04

Nu har jeg prøvet at regne lidt. Hvordan lyder det? er det mon rigtigt
volumen på sån' en tissemand er V = 22/7*r*r*h >> = volumen er 2/7*2,25*2,25*15 ( hvis vi antager at banditten er 15 cm i kampstilling) svarende til en volumen på 26,51 kubikcm. svarende til lidt over 1/4 liter.

Er der noget som helst fornuft i dette*GG* og er det noget man kan bruge til noget??

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 28-11-03 22:04

Kom nu Tremor. Nej, altså ikke sådan kom Men, har du løst dit spørgsmål??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 22:12

Hmm... Vi kom samtidigt. Altså kl. 22.04

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 28-11-03 22:14

Var det lige så godt for dig som det vart for mig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 22:17

Næe jeg mærkede intet. Men du er jo heller ikke ret stor

Frida

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 28-11-03 22:23

Nu skrev jeg jo ikke noget om, hvorvidt jeg synes tremor var stor eller lille, men var der i øvrigt ikke et indslag i en eller anden tråd, hvor du tilstod at være synsk ?

Nå, jeg må hellere se at komme afsted på arbejde.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-11-03 22:31

Jo jeg er synsk - men rolig jeg siger ikke noget
God arbejdslyst!

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 01:23

NEJ NEJ NEJ.....!!!!! for ind i hel**** da også..!

det havde jeg slet ikke set.. gik bare automatisk ud fra at det var 4,5 i diameter.. 4,5 i omkreds er jo ingenting...!!!

jeg har nemlig bestilt den og den ankom i fredags men da jeg jeg ikke var hjemme ligger den på posthuset og kan først hente den på mandag..

er der en der lige er hurtig med en lommeregner eller noget der kan fortælle mig hvad 4,5cm i omkreds giver i diameter..??

kan lige give linket igen: http://www.1-class-sexshop.dk/product.asp?product=143&page=3

mvh
tremors

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 01:26

det kan ikke passe.. har lige prøvet at rive et stykke papir af på 4,5cm og det giver en diameter på omkring 1cm.. de må ha skrevet forkert det kan vel kun være 4,5 i diameter de mener ikk...??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 01:35

>Tremors

Rolig nu*GG*

4 cm. i diameter lyder da meget sandsynligt

Tag en gammel køkkenrulle eller lokumsrulle - de har ca. de mål du vil vide noget om (altså bortset fra længden*GGGG*)

Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 02:19

ja men der står 4,5 i omkreds.. det kan da ikke passe vel.?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 12:07

Hi Hi ja undskyld - men jeg syns' altså at det er lidt sjovt men det er da osse noget rigtigt øv, hvis det er en helt forkert størrelse der ligger på posthuset

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-11-03 12:18

ja det ville være noget af en skuffelse

tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 12:20

Tremor

Tar du pis på mig - hvor på dene side
http://www.1-class-sexshop.dk/product.asp?product=143&page=3
er der skrevet noget om omkreds.

Omkredsen er for alle ikke geometrisk orienterede personer fuldstændig ligegyldig - Der er 2 mål der er interssante for Dildomaner" Længden og tykkelsen.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 12:28

Det er dette link Tremor henviste til tidligere
http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=21&page=1

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 12:31

ja denne side ram2 http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=21&page=1 der står længde og omkreds.. men det må da være diameter de mener..

tror i ikk..??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 12:39

>tremors.

Nu forstår jeg det - der er tale om 2 forskellige links.

Ja det må være en mis**forståelse.
Eller osse skal den bare lægges dobbelt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 12:40

Det må være en fejl. Jeg har lige prøvet det trick med papiret - og det må siges at være en meget lille en men altså 14 cm øhhh!! er det ikke meget??

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 12:41

Nu gik der sgu da helt kludder i rækkefølgen*GG*

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 12:43

lægges dobbelt hehe

14 cm..?? hvor kommer de fra..?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 12:46

>Frida.

Synd du kun har et stykke papir at udføre beregninger på

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 12:46

Øhh det har vi regnet ud, at der skulle være omkredsen på din er det da forkert

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 12:47

SKOD nu igen*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 12:50

Der er da gået fuldstændig kaos i den penisopmåling.

Glem alle de mål - spring på kragen, og drop det stykke forvoksede tyggegummi

eller lær af denne lille sang http://tlf.cx/dearpenis.swf og så drop kragen

Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 12:55

det har jeg faktisk aldrig tænkt over...

men jo det er faktisk rigtig nok.. så HAR de skrevet forkert men det får jeg jo at se når jeg henter den..

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 12:59

hehe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 13:06

Ram for sa... hvor er den sød!! altså penissangen*SS* og hva' mener du med, at det er synd jeg kun har papir til mine små udregninger jeg har da noget at måle (tror jeg nok)

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 13:08

Okay - køkkenruller har mange funktioner
Ram

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 30-11-03 13:23

kanon sang

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 13:26

Ram (din nød) Naiii jeg måler ikke køkkenruller - men han var her ikke lige - derfor papiret
Tremors - du må love lige at vende tilbage på mandag når du har fået hentet "dyret"
Vi vil jo gerne vide om den er meget tynd*GG*

Frida..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 13:34

>Frida.

Altså Frida - Så få dog fat i ham, og mål ham op på kryds og tværs. Din paratviden blir' jo væsentlig forbedret Og han vil da sikkert elske det

Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 13:34

hehe det skal jeg nok..! men er bare ikk sikker på at jeg når at hente den mandag jeg har ind til den 8. men henter den hurtigst muligt og så skal i selvfølgelig nok blive få svar

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 13:40

Tror du virkelig Ram jeg finder det usmageligt lige at indskyde" hov vent lige skat -jeg ska' lige ha' dine mål først" *LOL*

Tremors den 8. er du vimmer der er længe til

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 13:44

>tremors

Nej Nej du - den går ikke - med al den energi vi har lagt i denne "Dildomani" så vil vi se billeder

>Frida.

Vær nu lidt kreativ - du må sgu da ikke skræmme ham - så kommer du da til at fortsætte med dine køkkenruller,

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-11-03 13:46

du er rigtig i hopla ram!!!!! hva med selv at måle....
frida hvis du skal måle så husk at ha det rigtig udtryk i ansigtet så han ikke tror at du er skuffet.... ha ha ha jeg har bare leget "læge" og målt*GG*....

men tremors du vender lige tilbage med en update når dyret er hentet! *gg*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 13:54

Piiv - jeg har det ikke nemt

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-11-03 13:57

hva nu frida...er det, det med at måle?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 13:57

>Tutfis.

I modsætning til visse andre, er jeg bedøvende ligeglad hvilke mål Banditten indeholder.
At få den målt op er da kun for fornøjelsens skyld - tallene er ligegyldige - i øvrigt skal hun jo osse være kvik, da objektet uforudsigeligt drilsk lynhurtigt kan ændre sig.

Kan den gøre de involverede parter glade, så er det underordnet om der er 2-3 cm mere eller mindre. Kan man ikke få den til at virke optimalt , må den jo på "Banditskole".

Men - tutfis - Frida nævnte på et tidspunkt noget med, at de følelser der ligger til grund for "redskabets" hyggefunktion er altafgørende.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 14:04

*LOL* "banditskole" jeg vil med.......

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 14:06

>Frida.

Be my guest

Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 14:17

jeg skriver LIGE så snart jeg har hentet den..! men billeder i aktion bliver der nok ingen af...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 14:21

>tremors

Kylling

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-11-03 14:22

hey...hmm du er ligeglad! som jeg har sagt så mange gange før....jeg er faktisk enig med frida!!!! det med at måle er jo for sjov og fornøjelsens skyld!
er faktisk ligeglad med størrelsen, da det er gørelsen og hvis den ikke dur jep så banditskole! der er dog tilfælde hvor banditskolen ikke dur!
hvis den skal lægges på en ispind så hjælper bandit skole vist ikke ellers hvis der skal en bårer til at bærer den!

gotter run så må hygge jer med bandit skolen-ska på arbejde og julehygge og snakke sex og følelser med mine beboere!!!!!

tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 14:26

>tutfis.

Øhhh den der ispind man kan lægge den døde Bandit på - er det det der hedder en Pindis?

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-11-03 14:33

hvis den ska ligges på en ispind...hentyder vist til hvor død den er og evt gørelses og størrelses ect problemer...

hmm pindis ha ha ha!
hva er så en selvfrys is?

tutfis

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-11-03 14:40

Der er jo virkelig individuelle meninger om dette emne.
Jeg må nok sige, at min kæreste gav mig en, og den er jeg meget glad for :§ hehe...
Det er en ikke så lang en, men der er to gummitoppe man kan komme over, så man har egentlig tre didoer i en, det er meget frækt, også når han vil lege lidt med den mens vi har sex, fordi det giver forskellige oplevelser, når han selv er oppe men også har dildoen i det andet hul.

Så jeg vil tro du skal spørge hende hvad hun har lyst til. Og så tage ind i en sexshop, hvis du bor i KBH er der mange gode butikker der jo. Og så spørge dem til råds. Det er jo svært selv at vælge, når du er sådan på herrens mark. :)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 14:54

*LOL* kan man virkelig få én tre i én

Frida

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-11-03 14:58

Jeps ingenn problem.. lidt flovt at sidde og afsløre sine hemmeligheder mna har i skuffen. men man må jo hellere hjælpe hehe

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-11-03 15:04

>pipzi.

Det er ikke flovt - Kortere kan det ikke siges - Så længe man selv og ens partner(re) har det fint, med hvad man end finder på, så er det ok. At du samtidig vil dele ud af din erfaring er da helt fint - Er der nogen der tar' anstød af det, så må de jo fjerne fluebenet, og holde sig til spændende emner som knallerter og mobiltelefoner

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 16:06

Hov Ram jeg faldt lige over denne her udtalelse...

Citat
i øvrigt skal hun jo osse være kvik, da objektet uforudsigeligt drilsk lynhurtigt kan ændre sig.

Er det noget du vil forklare nærmere

Frida

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-11-03 16:26

Ja okey, det går nok Men man bliver jo nød til at hjælpe lidt, og jeg skriver bare mine erfaringer, hehe

Men jeg nøjes nu med en partner HiHi

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 16:34

Ja én partner af gangen, men måske ikke den samme hele livet*S*

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 16:37

pipzi jeg har bestilt en og den ligger til afhentning på posthuset.. det er denne her: http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=21&page=1

ser den ok ud..?

hvordan er det at bruge den.? er det langt fra virkeligheden.??

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-11-03 16:37

Frida> ja det ved jeg jo ikke endnu. Jeg er ikke så gammel :p
Er jo kun en lille pige endnu hehehehehee

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-11-03 16:39

Tremors

hehe skal jeg virkelig afsløre hvordan det er at bruge den ?

Den ser da ok ud, det er ikke sådan en jeg har. Men der er jo så mange, at det godt kan være svært at finde en god en.

Om det er langt fra virkeligheden, det kommer an på sin egen fantasi, det tror jeg alle kan skrive under på, altså af hunkøn...

Men håber da hun bliver glad for den

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 16:47

ja det håber jeg godt nok også..!

men håber da ikk at den er så go' at jeg bliver erstattet af den hehe..

jeg tænkte mere på hvordan det føles i forhold til virkeligheden..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 17:22

For sa... Tremors skynd dig at afbestille "dimsen" du skulle da nødigt blive helt overflødig
Naah! egentlig ser den da helt tilforladelig ud. Den ligner da i det mindste ikke en hårtørrer - så hent du den bare

Frida..

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 30-11-03 18:27

heh ja det gør jeg også..!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 22:26

Det er MANDAG - og jeg venter spændt på nyt fra Tremors
Hmm... ska' måske lige lade ham få fred til at kigge, mærke osv.....

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:23

>Frida.

Han er da tiltet som en kanin

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 23:30

Eller osse er han bare faldet i søvn det er jo ikke sikkert, at der er så meget brug for ham mere øv...

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-12-03 23:33

Frida.

Uha - så er Banditten nok blevet håndsky

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-12-03 16:49

Nu må der snart ske nogetTremors det er altså onsdag - og vi kan snart ikke vente ikke mere - er den så god, at du ikke har tid*S*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-12-03 16:50

Ja jeg er så spændt, at jeg skriver dobbelt

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 03-12-03 17:46

har lige hentet den..

det er den rigtige størrelse og det hele så må jeg jo bare håbe at hun kan lide den og det finder jeg ud af på lørdag..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-12-03 17:50

>Tremors

Hvorfor først lørdag - det er sgu da Lillelørdag i dag - Eller gi hende en skideballe, så kan I dyrke "Make up Sex" bagefter

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 03-12-03 17:53

heh ja men vi ser slet ikke hinanden i dag så det bliver lidt svært..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-12-03 18:41

>tremors

Så skulle du måske osse ha investeret i sådan én som du kan se her:
http://www.1-class-erotik.dk/product.asp?product=512&page=1

Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 03-12-03 18:59

hehe

ej tak tror ikk det er så sjovt..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-12-03 20:34

Tremors for satan da Tillykke med "dimsen" godt den havde den rigtige størrelse.
Først på lørdag siger du øv for pokker - men det bliver da spændende...

Ram for filan*GG* - "Make Up Sex" uha ja, det er sgu noget der virker men det vil nok være svært med hende der Sandy dukken*GG*. Jeg mener selvfølgelig ikke, at det vil være svært at ha' sex med hende - men det må sgu da være svært at komme op at skændes med hende især med det måbende udtryk hun stiller for dagen*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 04-12-03 19:49

Først lige skal vi have fastslået at ram2 må tale ud fra egne erfaringer.....
Nå, nok om det, på dette område er det vigtigt at fastslå at en dildo er et yderst dejligt redskab til at føre ens seksualliv ind i en dybere fase, hvis man kan sige det....
Nå men størrelsen af dildo, er vigtigt, at pointerer at en kvinde kun har fuld følsomhed i de første ca. 10 centimeter af skede, en dildo over denne længde altid være for stor, altså forstå mig rigtigt, de sidste centimeter vil kvinden alligevel ikke få nogen større gavn af. Derimod er det vigtigt at fokusere på tykkelsen af dildoen...hvis du siger din penis er omkring 4,5 cm tyk, vil et godt bud på en tykkelse af dildoen være cirka en centimeter mindre end din egen tykkelse. Vi skal jo nødigt have at din kæreste oplever større nydelse med dildoen end med dig
Et godt bud ville være det man kalder en ladyfinger som fås i alle størrelser fra helt lille til overordentligt stor, men med måde...det er i hvert fald mit bud, som jeg er sikker på I begge vil være meget glade for.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-12-03 20:01

>Emanuel_Rose

Hvem fanden har vækket dig - 9 dage gl. tråd og du føler pludselig at du vil berige Kandu med dine guldkorn

Hvad erfaringer angår, så er det jo sådan - lille emanuel - at det netop er disse, der gør forskellen på de kloge og tågerhornene - Ud fra den anskuelse,hvilket ses tydeligt på din færden på Kandu, burde du fuldstændig klappe i.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-12-03 10:52

>Emanuel_Rose
Du ved sørme da meget om hvordan en dildo skal være men du taler måske også ud fra egne erfaringer. Hvorfor får vi ikke en dybere forklaring på brugen af dette sexlegetøj?? Du plejer da ellers at gå meget mere i detaljer med dine forklaringer om dit og datbeskriv lige brugen af den der Ladyting som du beskriver hvordan man reparerer et akvarium

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-12-03 10:56

*ROTFLMAO*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-12-03 11:07

Emanuel_Rose

Kan se det for mig.

Se lille skat hvad jeg har købt til os - Så kommer akvarie forklaringen i dildoform, og når Emanuel_Rose er færdig med at tegne og fortælle, så har modellen sovet i 2½ time

Ram

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 05-12-03 11:38

Hihi en god forklaring, den var jo bedre end mine egne udskejelser ;D

Hehe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 09:43

Endelig SøndagNu kan jeg ikke vente længere. STÅ SÅ OP TREMORS!!!
Fortæl os nu om i går....

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 11:29

Æu!! teenagere sover sgu altid så længe hallo Tremor, det er altså snart middag - og jeg er ikke hjemme efter 14.30, så kom nu*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 11:30

Ups jeg er lidt ved siden af mig selv...

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 07-12-03 11:34

det gik meget godt bortset fra at den var alt for stor hun kunne overhovedet ikke få den ind..

men vibratoren på clitorisen var en stor succes..

så jeg må ud og finde en anden..

tremors

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-12-03 11:41

>Tremors

For sa..... Den skal sgu da ind på langs - Prøv det

ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 11:42

Uha Tremors det var sgu da uheldigt - men fedt du lige vil indfri min nysgerrighed.
Hmm!! succes siger du*GG* måske man selv.... naah det er sikkert ikke til at finde ud af....

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-12-03 11:44

>Frida.

Frida ved sidan af sig selv!!!! Er du tvilling

Ram

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 07-12-03 11:46

>ram2 på langs... hehe

frida> ja skynd du dig ud og invistere i sådan en hvis der ikke er vibrator i din egen..! det finder du nok hurtigt ud af..!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 11:47

Ja gu' er jeg tvilling*SS* - verden fortjener ikke mindre end to af min slags

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 11:48

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-12-03 12:00

>Frida.

Hvad betyder den "Flover" ???

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 12:07

Den "flover" var bare en fejl men Tremor altså!! du har igen forhøjet point - er der noget du gerne vil ha' os/mig til at finde ud af for dig*S*

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 07-12-03 12:36

næh jeg ligger bare alle de point jeg får oveni dette spørgsmål..

i har skam hjulpet mig nok alle sammen.. men jeg accepterer ikke før der er en ordentlig bunke point at gi' væk..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 13:39

Oki Tremor du er da en flink fyr...

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 07-12-03 14:54

tak..

tremors...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:15

Hej Tremors
Har du fået bestilt en mindre "dims"?? eller øver I jer stadig på, hvordan I får glæde af den du allerede har købt

Frida.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-12-03 23:17

Frida, du er da rigtig nysgerrig hva

Men ja, det kunne da være sjovt at høre mere.

Jeg kom til at tænke på en ting, du skriver den var for stor Tremor, var hun godt våd da i ville bruge den, dette kan tit have indflydelse på at den er svær at få op. Hvis du forstår mig ret. Så lidt glidecreme måske ville hjælpe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:26

Nysgerrig og nysgerrig - jeg følger da bare lidt med i udviklingen*LOL*
Synes jo bare at det er lidt synd for Tremor, at den er for stor - taget i betragtning at han jo trods alt har haft besvær med at skaffe den

Frida

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 12-12-03 18:11

vi brugte skam glidecreme så den er for stor..

nej jeg har ikke fået købt en ny endnu men har da fundet nogle.. men tror vi tager ind i en butik i stedet.. det er lidt nemmere end at skulle bestille ti forskellige fordi der er et eller andet galt.. de kan jo ikke byttes..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 00:32

Kan de IKKE byttesdet er da noget skod - den er jo ikke engang brugt

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 19:42

>Tremor
Jeg er ikke meget for at spørge om det - men hvordan kan det være man regner med diameter?? Jeg mener - er det ikke nemmere at måle hele vejen rundt
Hi Hi - jeg sidder og er helt rundt på gulvet, fordi de der køkkenruller er sgu da noget mere end 4,5 cm i diameter

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 21:55

Øv!! det skulle jeg da aldrig ha' skrevet. Nu tror I vel jeg sidder og måler køkkenruller.
Det gør jeg altså ikke det er baseret ud fra et rent øjemål, nu jeg alligevel havde fat i en tom rulle

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-12-03 22:19

hey frida....

dig og dine køkkenruller *gggg* kan lige forstille mig det *g*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 22:24

Tutfis du ved så meget Fortæl mig lige(hvisker) de der 14 cm som Ram er kommet frem til - øhhh er det ikke temmelig meget??

Frida.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 18-12-03 22:24

KØKKENRULLER ??? Hvad pokker har det med en dildo at gøre ? *LOL*

Fortæl fortæl Frida, med dine erfaringer hehehehe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 22:28

KØKKENRULLER har ikke et hatfis med en dildo at gøreBare et lille hjemme eksperiment som jeg roder med...

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-12-03 22:40

frida hvisker lige igen shhhhh tsktsk hmmm ja ram og de 14 cm..... kunne got tænke mig at se regne stykket! *g* jo er det ikke meget ????
de 14 det var i omkreds/diamtere/cm osv osv osv...min hjerne er på standby venter på hjælp fra hønsepasseren!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 22:46

Aiii tutfis - det er sgu da ikke diameter hold da kæft en krabat.
Hmm!!! måske har jeg bare været uheldig, hvis de 14 cm altså er normalt

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 22:54

Nahh 14 er ikke så galt alligevel*GG* og nu indrømmer jeg, at jeg har målt den tomme køkkenrulle

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-12-03 00:53

>Frida.

Du skal sgu da ikke lege med koekkenruller - Der maa da vaere andet og bedre til dig ####### 3¸ å9

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 01:22

Sig mig er du fuld Ram Øhh hallo forresten, er du ikke i Spanien??
Mine køkkenruller skal I sgu ikke blande jer i*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-12-03 01:28

>Frida.

Nej - jeg er ikke fuld - Hvorfor tror du det????

Vi / jeg blander mig sgu da heller ikke i hvad du bruger dine koekkenruller til *LOL*, men nu du lige bragte det paa bane, saa mente jeg da, der matte vaere andet og bedre til dig end koekkenruller.

Kigger forbi i morgen - er lidt traet nu - Pu ha det er varmt herude /nede - Skyggetemp i dag var 25 gr. vand = Pissekoldt kun 18 gr. Men mange / nogle flere detaljer i morgen -

Hyg jer, og opfoer jer ordentligt -

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 01:38

Nåe men så hyg dig i det pisse kolde vand men man kunne da nemt fristes til at tro du var fuld. 3,å 9 osv. er vel ikke en ny udregning af "banditter" for så skal jeg da vist ha' fat på noget andet end køkkenruller*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-12-03 08:44

>Frida.

####### 3¸ å9 *LOL*

Det er de skide spanske tastaturer - Hold kaef... de er til at blie vanvittige af - NEJ jeg er ikke i gang med en ny banditudregning - Det er simpelthen behaeftet med for stor usikkerhed - Det kolde vand virker IKKE befordrende for gode maaleresultater*LOL*

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-12-03 11:49

nej men frida den bandit udregning har jeg altså ikke styr på *ggggg* og gab sad og halv sov så *g*

er det nu vi skal lege tegn og fortæl og frem med målebånd og lomme regneren og i gang med de større udregninger...?

nu har jeg jo leget tegn og fortæl på thomas måske skulle jeg lige se på en køkkenrulle så jeg kan se hva du/vi tsktsk'er om!!!!

så ram tjekkede lige ind frida hvisker lige så shhhhh mon ramsebasse savner kandu'erne lidt nede i varmen *s*
troede også lige at du var fuld ram eller en ny udregning, ram NYD det kolde vand osv.

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 12:37

Okay Ram Du siger koldt vand giver et usikkert måleresultat.
Jamen så venter vi bare med dit diameter mål til du kommer hjem - men så vil vi altså osse ha' det
Tutfis tegner og fortæller på Thomas - men afstår alligevel ikke helt fra diverse køkkenruller tjae verden er sgu et sjovt sted at være*GG* Og selvfølgelig savner Ram os*GG* Vi er da søøde

Frida.

Ps. Tremor virker din "dims" alligevel?? det er længe siden du har været på

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 12:40

Altså på Kandu - ikke kæresten

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-12-03 12:47

frida jeg roder bare rundt i det der diameter, omkreds, radius, cm osv ska nok ha et opfriskningskursus i matematik

ja ja har tegnet og fortalt på thomas og jeg brokker mig slet ikke
køkkenrulle nej tak

ok burde nok lidt

Kommentar
Fra : tremors

Dato : 19-12-03 16:43

4,5 i diameter altså fra den ene ende af køkkenrullen (bare lige for at tage den som eksempel) til den enden side (på midten)

14cm i omkreds.. hele turen rundt om.. det er slet ikk så meget når man måler det.. det lyder bare vildt..

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 19-12-03 16:56

Man kan få nogle med små dupper på, som ikke glider ud.
Men med hensyn til tykkelse!
Måske har hun planer? Hvor stor og tyk tror du selv?

Måske prøver hun at jage den op i røven på dig selv?

Er selv blevet overrasket engang, og det brød jeg mig sgu ikke om.
Det var kun blowjobbet jeg nød.

Men mit hul, skal ingen røre ved, andet end mig selv (med mindre man kan lide den slags.)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 18:17

Ihh Tremors har igen øget point så er det er sgu da træls, at jeg kun kan byde på tomme køkkenruller*S*

l_overgaard: Dildoen skal sgu da ikke blive siddende - så væk med de dupper

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-12-03 22:09

>Frida.

Det hedder ikke dupper, men modhager

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 23:01

Æuu Ram nu er der igen*GG* lad mig nu lige klare de her dupper / modhager uden din indblanden ik'

Hvordan går det ellers med din "banditmåling"?? har du noget til os - eller må vi vente lidt endnu

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-12-03 23:08

>Frid.

I er vist nogle vaerre nogle

Godnat - Buenos Noche
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-12-03 23:22

Ja Ja Ram - du tror du vi bare glemmer det der diametermål men du kan tro nej!! jeg VIL fan... ha' det mål*SF*

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-12-03 16:50

okai tilbage for en kort stund...
frida er vi nogle værre nogle? hmm hvisker tsktsk....

ja ja ram vi vil gerne høre mere om den bandit måling og frida har ret vi glemmer ikke det det diametermål så for f***** så kom med det mål til os *smf*

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 20:21

Naii gu er vi da ej - men selv om Ram måske ikke viser sig her igen, så fanger jeg ham bare et andet sted
Hmm!! faktisk kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det er for planer l_overgaard taler om i sit indlæg. Ja altså - han ævler jo om tykkelsen på den der "ting" og planer.
Det fatter jeg bare ikke en meter af

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-12-03 10:42

firda her i svansker byen sidder lille mmig også og undre mig.....synes nok jeg havde så l_overgaard i en anden tråd...jeg fatter nok "minus" ( minus hjer aktivitet) så planer ting modhager og væk fra mit hul og jeg skal gi dig?

oh dog måske lidt fatter jeg:

men l_overgaard mener nok man skal passe på at hønen ikke jager sin dildo op i en....
læs evt hans 3 sidste sætninger også hans historik så kan det være at det giver mere mening...

nej selv om ramsebasse ikke viser sig igen i denne tråd så skal der nok være nogen som minder han om banditmåling *GG*

Kommentar
Fra : muddie1

Dato : 21-12-03 10:49

hvad med at købe en dildo til hendes klitores det giver en pragtfuld orgasme, jeg bruger den tit, hvis jeg lægger på maven er det som at komme i himlen..........

Kommentar
Fra : muddie1

Dato : 21-12-03 10:49

hvad med at købe en dildo til hendes klitores det giver en pragtfuld orgasme, jeg bruger den tit, hvis jeg lægger på maven er det som at komme i himlen..........

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-12-03 11:06

*ROTFL* okay Tutfis det havde jeg sgu overset så var det jo planer tiltænkt partneren l_overgaard mente Kunne nu heller ikke se - at der er så mange muligheder hvad angår planer med den der "ting" - men det er der jo så

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-12-03 11:23

frida hva kan jeg sige *GG* tja

tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-12-03 09:47

Frida.

Hovsa - Jeg ser først nu, at det kan tolkes som om jeg vil levere mine personlige Banditmål Najjjj piger - de er forbeholdt 2 personer - mig og så en enkelt nøje udvalgt.

I kan få målene på en hånd, og se hvad I kan udlede af dette. Fra håndrod til spids af langemand: 20 cm. - Tværmål på hånd ved knoer:10 cm. Begge mål taget på underside af hånd - Omkreds på håndled ved håndrod 20 cm.

Disse mål er ikke påvirkelige af koldt vand

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-12-03 11:34

Ram velkommen hjem

æuu sån' noget kan jeg sgu da ikke finde ud af shit!! jeg har jo først lige lært det der med køkkenruller
Hmm!!! måske kan jeg få een til at hjælpe med den udregning - ellers vil jeg gerne at du går tilbage til diameter og køkkenruller

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-12-03 11:44

Aiiii Altså Frida - Hvor længe kan du banke rundt på den Bandit.

Nu får du et nøgletal EEN gang for alle.

Banditten er normalt proportioneret i forholdet: diameter/omkreds...... 1/3. (ca.)

Altså hver hvergang DU har har en cm. i diameter, har DU 3 cm. i omkreds.

Disse tal er uafhængige af en "Banditlængde", som beror på genetik og hvor meget der er blevet rykket i den

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-12-03 12:10

Nåå - men hvad betyder målet omhring håndleddet?? 20 cm skriver du der skal vel trækkes lidt fra, hvis det altså er omkredsen der er tale om

Frida...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-12-03 12:15

kan du ikke bare lave i fiktivt regne stykke..... skåret ud i pap! så kan vi droppe køkkenrullerne osv....

den men hånd og håndled den holder da heller ikke altid......

velkommen hjem
go jul (bag jul) & godt nytår

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-12-03 12:17

Frida.....Et håndled er et håndled. Mere er der ikke i det

Jeg har dog hørt, at nogle meget meget kloge mennesker har fundet en sammenhæng ml. div. håndmål og Banditmål. Kan dog ikke huske hvordan det fungerer - Sorry

Tror dog personligt ikke, at du skal lægge for megen vægt på disse opl.

Hold du dig til dine køkkenruller eller din partner - Så kan du jo verificere div. påstande - Eller endnu bedre - Glem hele lor.... og bare nyd det / den.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-12-03 12:20

Hmm!! måske

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-12-03 12:21

>Tutfis.

Hej og osse god bagjul til dig.

Jeg kan ikke lave en beregning med fiktive tal - De to tal der er tale om, er jo nøje forbundet - og udtrykkes nemmest i de forholdstal jeg angav tidligere. 1 cm. i diameter gir' 3 cm. i omkreds. - Men følg mit råd til Frida - Glem de mål og nyd den

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-12-03 12:28

Mon man kan købe aktier i en køkkenrullefabrik

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-12-03 12:31

hvem siger at vi ikke også gør det...*s* *gg*

go jul....!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-12-03 12:37

Jeg citerer lige Frida fra en anden tråd, hvor hun så fint og smukt formulerer hvsd det esentielle er. Alt med mål kan jo kun være af akademisk interesser - Dur den, så dur den - Dur den ikke, er det højest sandsynligt den den hænger / står på - der er noget i vejen med.

[citat]
Hvad er det - der får mennesker til at gå så højt op i størrelsen på et øhh VedHæng.
Helt ærlig drenge og piger tager I et målebånd med når i skal dyrke sex???
Nu er jeg måske nok lidt af en romantiker og jeg har da aldrig målt min forelskelse med et målebånd. Jeg er da flintrende ligeglad med størrelsen på en evt. elskers lem.
Er han lækker - ja så er han sgu lækker en god sexoplevelse afhænger vel af de to individer der deltager i akten.
Selve sexoplevelsen i en forelskelse vil for mig altid stå som en sekundær glæde.

Frida
[/code]

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-12-03 12:38

du siger noget der *g*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-12-03 13:03

Æu Ram - nu har du jo helt spoleret mit dårlige rygte. Hmmm!! kan det virkelig forholde sig sådan - at jeg alligevel ikke er så slem - som jeg selv tror

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-12-03 14:28

>Frida.

Hvis du kalder det spoleret Frida.... Så har du da vist selv gjort det.

Ram

Kommentar
Fra : Fnuller_23

Dato : 30-12-03 22:34

jeg vil gerne anbefale den slaks der kan rutere med perler i. Den virker for mig. og den kan man også få i mange farver, og hvis du ikke er meget for at gå ind i en sexshop kan man altid bestille den over nettet. Men ud over det så skal du ikke tænke så meget over om den er større eller mindrer end din pik, da det ikke har noget med sagen at gøre. Den skal jo kun bruges når i skal gøre noget mere ud af det eller når hun er alene hjemme og savner dig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 22:38

>Fnuller_23

Rart med et nyt "input" - Kan man mærke farven??? Eller er det rent æstetisk??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 12:21

*ROTFL* Naajjjj Ram det tror jeg ikke man kan Men hvis den skal "stå" til pynt - vil jeg da mene, at den godt må ha' en farve der ligesom passer til gardiner osv

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 12:47

>Frida.

Har du osse stivede gardiner

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 14:18

Næe det har jeg ikke*SS* jeg "mifler" ikke rundt med hverken farverige dildoer eller stivede gardiner

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 15:06

>Frida.

Hvad mifler du så rundt med??

Øhhh Hvad betyder mifler?? Kan ikke finde ordet under fremmedord

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 02-01-04 15:36

frida mifler du med farverige genstande og stivede gardiner eller hva er det lige du så mifler rundt med

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 18:42

Hi HI - hold da kæft*GG* Ved I ikke engang hvad Mifle betyder
Det må være fordi I ikke kommer fra Jylland.
Find Jer en jysk kæreste han/hun vil garanteret godt mifle lidt med Jer

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 18:55

>Frida.

Nåååå Mifle.... Man skal bare kigge i ordbogen under Frida.

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 02-01-04 19:19

hey sagde jeg noget om jeg ikke viste hva det evt betød........

det var vidst ramsebasse som ikke vidste det..

jeg ville bare vide hvad du så miflede med når det ikke var køkkenruller, farverige genstande og stive gardinere.............

hva er der med de jyder dur en fynbo måske ikke eller hva?

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 20:07

Nej en fynbo duer ikke - en Fynbo er jo bare en jyde der er dumpet

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 02-01-04 20:27

hov hov frida....... hmmm tja men korter til fyn herfra end til udlandet, der hvor der er overfyldt med dumme tyskere

Godkendelse af svar
Fra : tremors

Dato : 02-01-04 20:31

tak til alle der har deltaget...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 20:50

Hold da op hvor jeg rager point til mig idag Mange tak Tremors - det har da været en fornøjelse at deltage i denne tråd. Faktisk tror jeg, at jeg vil savne den lidt men mon ikke vi finder en anden sjov tråd*GG*

Godt til dig

Hilsen Frække Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 21:24

*LOL* har lige opdaget, at jeg med disse 500 superpoint er røget som nr.1 på top 10 listen. Sig mig er det flovt eller er jeg bare en

Frida...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 02-01-04 21:45

frida er du ude på at ødelægge min statestik medbesvarede spg i dette emne *gg*
tillykke med pointen *gg*

tutfis

Kommentar
Fra : lovejoy01

Dato : 30-12-07 15:18

Hej alle sammen

Jeg ved godt at dette er et gammelt indlæg men jeg er sikker på at der er mange der gennem tiden har læst det og gerne hører lidt mere om hvad der rører sig anno 2008

Vi har et website der handler med sexlegetøj og det er helt sikkert at mange kvinder gerne vil havet at deres mænd køber legetøj til dem. Måske fordi de er flove, men i stigende grad fordi de gerne vil overraskes. Det er noget der ikke sker nok i hverdagen. Det er meget sød at komme med blomster og chockolade, men skal der lidt gang i sexlivet eller skal det holdes i gang så er der virkelig mulighed for at finde noget sjovt og frækt til både dig selv og din dejlige kæreste.

Prøv at tage et kig inden for i vores butik. Måske finder du det du søger

Du finder os her http://www.lovejoy.dk eller http://www.sexlegetøj-online.dk

Vi håber alle også i det nye år holder sig i fin form og husker at sexlivert og noget der skal arbejdes for og at sexlegetøj er mere legalt end nogensinde før.