/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
er det oki at vi intet har at sige mere
Fra : dogmadk
Vist : 341 gange
25 point
Dato : 25-11-03 17:33

ja overskriften er oki.
men er det virkligt rigtigt at vi folket intet kan gøre ved dommer,politifolk osv vider hvis de bare er sure og de anklager en for noget man bare ikke har gjort.
et eksempel her.
vedkommenne blev hentet af politiet pga de mente at den person havde gjort noget.
selv om personen postpod at han ikke havde gjort det og havde vidner på det kom han i hullet natten over.
og der fik han lov at være i ca 3 dage selføldig engang i mellem blev han hentet op til dommeren og spurgt igen og det samme engang mere indtil hans advokat sagde at man skal lyve i retten dvs at han skulle sige at han havde gjort det.
og vente til retten kom og så sige at det var under pres.
men har vi folket intet at siger her i dette land mere ?.
du kan jo også blive smid i brummen for bare at kende en der har haft en krimenæl fortid og de mener at der er sket noget nyt og det er den person dvs igen for at komme ud skal man lyve i retten ?

hvad f..... er det lige der forgår her i danmark ja jeg spøger bare
oh jeg håber i har nogle svar på dette her for jeg fatter det bare ikke mere

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-03 19:00

Det er ok, er man mistænkt skal det vel undersøges af politiet.
Jeg ser ikke noget forkert i din historie.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-11-03 19:24

Tjahh- hvad skal man sige?
Er man blevet forkert behandlet er der jo ~~~id de sædvanlige klageinstanser, men iøvrigt hører man jo kun om de fejler politiet begår og ikke om de gode ting de gør, og ~~~~ der bliver burret inde er jo uskyldige
Om folket har noget at skulle have sagt?? vel-vel vi vælger i hvert fald selv lovgiverne

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-11-03 19:25

Ups der skulle stå a l t i d og a l l e

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 19:33

> dabj - Nu må du snart få lavet de der ALT fejl på din pc er det ikke ved at være skide træls??

Frida

Kommentar
Fra : reve

Dato : 28-12-03 17:42

de fleste der havner i fengsel er skyldige, og man kan ikke bare slippe folk løs fordi de selv mener eller sier at de er uskyldige

Kommentar
Fra : Etone

Dato : 14-01-04 18:55

Jeg synes i hvert fald ikke at det er rigtig. Selvfølgelig hvis du er mistænkt for en kriminalitet er det ok at du får lov til at overnatte en nat i brummen, men at advokaten siger til ham at han skal lyve er lang ude. Der er noget der hedder menneskerattigheder i dette land, og de skal sku overholdes..

Pic!

Kommentar
Fra : Firechief

Dato : 03-03-04 17:59

Først og fremst, burde Du have en stavekontrol på din PC, men skulle jo tro at det er et 7 års barn, som har skrevet teksten. Du skriver intet om hvad der er foregået, inden din ven blev blev hentet af politiet, man skal man huske på at politiet henter ingen uden at man enten er blevet anmeldt eller også at de selv har fundet en mistænksom.
Fejlen i dag er ofte den, at ved f.eks. demostrationer, så fjerner folk sig ikke, når de får besked på det af politiet og så er man jo altså selv ude om det, hvis man har en politihund i røven.

Firechief