/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Spamfigther fejl
Fra : oleeliassen
Vist : 376 gange
51 point
Dato : 25-11-03 13:46

Jeg har intalleret spamfigther i mit outlook express 6.0 (winXP) , det virker bare desværre ikke. Når jeg starter OE får jeg en fejlmeddelse hvor der ordret står:

Error: CreateFile inside OpenFile
C:\Documents and Settings\oleeliassen\Local Settings\Application Data\Identities\{F4490F3C-787A-4A76-923D-E864058DC983}\Microsoft\Outlook Expressfolders.dbx
Code: 2

Please contact spamfighter support.

Da jeg har dårlige erfaringer med responsen via mail fra diverse supporteafdelinger spørger jeg her i gruppen, hvad er gået galt?

-Ole

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 51 point
Dato : 25-11-03 19:51

Enten har du installeret spamfighter, uden at være administrator, eller outlook har været åben da du gjorde det.
Luk outlook og installer igen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-12-03 15:43

Der er stadig nogle fejl i den nye version for Outlook Express. Jeg ville vente med at installere til disse begynderfejl er afhjulpet. Spamfighters til Express kører ikke lige heldigt med alt software.

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 19-01-04 17:54

Tak for svaret pallebhansen.