/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Skade anmeldelser
Fra : Zerg911
Vist : 562 gange
60 point
Dato : 25-11-03 10:44

Verdens sjoveste skadesanmeldelser!

SKADESANMELDELSER BILFORSIKRING:

- Jeg tudede i hornet, men det virkede ikke idet det var stjålet.

- Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af at jeg havde fået hjernerystelse.

- Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen.

- Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.

- En fodgænger ramte mig og forsatte ind under vognen.

- Føreren af den anden vogn forsvandt straks, for at tage på ferie på Bahamasøerne med et brækket ben.

- Tre damer stod og snakkede sammen, og da de trådte tilbage var der jo ikke noget at gøre.

- Jeg mener, at ingen af parterne er skyld i uheldet, men hvis det ikke mindre er tilfældet er det den anden.

- Bilen ramte fodgængeren, men han kom op, så jeg ramte ham igen.

- Solen blændede, så jeg ramte lige ind på Rådhuspladsen.

- Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere var blevet kørt ned.

- Forresten tror jeg at ulykken var blevet værre, hvis jeg havde tabt hovedet.

- Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig.

- Man forventer jo ikke lige at møde en anden bil på en cykel-/gangsti.

- Det var modpartens skyld! Han blev for sent klar over at jeg kørte i den forkerte side af vejen.

- Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i modsat retning.

- Jeg var så optaget af trafikken, at jeg ikke så den anden bil.

- Jeg bakkede igennem porten, som ikke var åben, da nogen havde lukket den.

- Jeg blev skadet i bagskærmen, forskærmen og venstre knæ.

- Jeg kørte ind i en anden vogn, for at undgå sammenstød.

- Send mig venligst 5-6 skadesanmeldelser til senere brug.

- Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil.

- Fyren var over hele vejen, jeg var nød til at svinge til siden flere gange, for jeg ramte ham.

- Jeg så en bedøvet ældre herre glide langsomt ned fra min kølerhjelm.

- Jeg stødte sammen med et stillestående træ.

- Jeg var ved at reperere min bil, da den blev stjålet.

- Hund på vejen slog bremserne i og skred.

- Ulykken skete, da jeg vinkede til den mand jeg ramte i sidste uge.

- Jeg troede ikke fartgrænserne galt efter midnat.

- Jeg fortalte den idiot hvad han var, og fortsatte.

- Rotterne udsatte indtrækket for overlagt hærværk.

- Jeg mente sideruden var rullet ned, men det var den ikke, hvilket jeg først konstaterede da jeg stak hovedet ud af det.

- En ko slentrede ind i min bil. Man fortalte mig senere at koen var åndssvag.

- Hvis føreren af den anden vogn var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.

- Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.

SKADESANMELDELSER LIVSFORSIKRING:

- Blind, sket ved et slag i øjet.

- Min moder døde nær de 50, nærmest af spiritus.

- Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger.

- Død som spæ.

- Ved at undersøge sagen nærmere er Larsen gift.

- Undertegnede erklærer herved efter at have set frk. Jensens ben, og er som følge heraf uarbejdsdygtig.

- Kasseret på grund af, at det ene ben er skævt som følge af bræk.

- Min fader døde pludesligt, men det var ikke noget alvorligt.

- Hvoraf min moder døde ved jeg ikke, men af sidste sygdom kom hun sig fuldsændig.

- Min søn er åndssvag, og som sådan ansat i min forretning.

- Min mand er død, han har hængt sig selv, det svin.

- Kasseret for at miste den halve finger på højre hånd nr 3.

- Det venstre ben er ca. 2 cm. kortere end det andet, som jeg er født med.

- I ægteskabet er der et barn, som nu er helt opløst.

/Zerg

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 10:49

Zerg
*GGGGGGGGGGGGGG*
MVH
JMS

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 25-11-03 11:06

Hi hi.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-03 11:41

Der er nogle "gengangere", men også nogle "nye" på denne side
http://www.lorddean.dk/diverse/skader.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-11-03 17:23

Hvordan f----- husker jeg dem til i morgen?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-03 17:38

dabj du kan da printe dem ud

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 26-11-03 10:32

To blondiner snakker sammen, den ene siger: Det er juleaften en fredag i år!....
Uha siger den anden, det er vel ikke den 13?......

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 26-11-03 10:35

Der er en myretue, og hver dag kl. 17.00 kommer der en lyserød elefant, BUM BUM BUM, og den trampede myretuen i stykker.
Myrene holdte møde, hvor de diskuterede hvad de skulle gøre ved elefanten.Næste dag, lå alle myrene på lur, og da klokken blev 17.00 og elefanten kom, BUM BUM BUM, sprang alle myrene på elefanten, men den lyserøde elefant rystede sig og alle myrene faldt af undtaget Torkild,og så råbte en af myrene:
DET ER GODT TORKILD! BARE TAG KVÆLDERTAG!!!!!!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 26-11-03 10:36

To fugle sidder i et træ og betragter en lille skildpadde, der klatrer op i et andet træ. Da den når toppen, kaster den sig ud i luften, basker vildt med forbenene og falder til jorden med et klask.
Da dette er sket ca. 20 gange, siger den ene fugl til den anden: "Hør skat, skal vi ikke snart fortælle ham, at han er adopteret?"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 09:24

To blondiner er ude og gå en tur. Pludselig siger den ene: "Guuuud der er en død fugl". Den anden kigger op i luften og siger: "Hvor"?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 09:33

Old'n'Good ^^;;

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 10:22

Jaaaeee - ved det godt, men er alle blondine vitser efterhånden ikke det

I øvrigt helt uretfærdigt. Har egen erfaring for 1, ( ok - lille statistik materiale) der er ovenud godt begavet.

Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 10:25

He he he...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-11-03 10:27

Lille Erik - 5 år - skulle til tandlægen for første gang og tog det roligt, til han sad i stolen.

Så udbrød han med tårer i øjnene:

Jeg... jeg kunne vel ikke blive klippet i stedet for?
Sus

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 10:29

Hehe den havde jeg ikke hørt før ..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 10:31

Den her er måske lidt grov

Det var Muhammed der fik 10 i mundtlig dansk.. Og så sagde læreren at han godt kunne kalde sig nu dansker.. Så han løb hjem og fortalte det til sig far.. Og han fik en lussing. Så løb han ind til sin mor og sagde at han havde fået 10 i mundtlig dansk. Så fik han en lussing mere. Så sagde han.. Jeg har kun været dansker i 10 minutter og er allerede blevet slået ned af 2 perkere..

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-03 10:38

EN JULEGAVE

En ung mand vil købe en julegave til sin nye kæreste.
Da de ikke har kendt hinanden særlig længe, bestemmer han sig for et par handsker, da han føler, at det vil være passende romantisk, men ikke for personligt.

I selskab med kærestens søster går han i Magasin og køber et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv.

Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster får handskerne og han trusserne.

Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:

Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om aftenen.

Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at tage af.

Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydeligt beskidte.

Jeg fik hende til at prøve dine og de passede hende ude mærket.

Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen.

Husk at blæse luft i dem inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug.

Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil have dem på for mig fredag aften.

P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig.

Sus

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 10:45

Ha ha ha ha ha ha det er fandeme hum0r !!!! !!!

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 27-11-03 11:46

En mand kommer ind i en våbenhandel for at købe et kikkertsigte.

Våbenhandleren viser ham et, men manden er ikke helt tilfreds.

Så tager våbenhandleren et kikkertsigte ned fra væggen og siger:
"Dette er mit fineste og dyreste kikkertsigte. Prøv en gang at kigge ud af vinduet med det. Det hus du kan se langt derovre er mit, og du kan se lige ind i stuen med det her kikkertsigte."

Manden prøver kikkertsigtet, og ganske rigtigt kan han se lige ind I våbenhandlerens stue.

"Du-eh", siger han til våbenhandleren, "der løber en nøgen kvinde og en nøgen mand rundt i din stue."

Våbenhandleren flår kikkertsigtet fra manden og bliver så helt bleg, snurrer rundt og tager et gevær ned fra væggen sætter kikkertsigtet på og lader det med 2 patroner.

Så vender han sig mod manden og rækker ham geværet. "Det er min kone der bedrager mig med min bedste ven. Dette er mit fineste gevær og mit fineste kikkertsigte. Geværet og kikkertsigtet er dit, hvis du kan sætter den ene patron I hovedet på min kone, og den anden patron lige i nosserne på min ven".

Manden accepterer, tager meget omhyggeligt sigte og siger så:
"Du, jeg tror godt jeg kan nøjes med een patron".

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 12:03

LoL !!!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 27-11-03 12:59

Sønnen kommer jublende hjem til sin mor og fortæller "mor, vi sidder hos naboen og ser Porno-film!!!!!". Moderen bliver koksrød i hovedet "HVA GØR I??". Sønnen siger "så, så rolig mor, det er ganske ufarligt, fordi det er BØRNE-porno"
Børnene blev spurgt i skolen i skolen hvad forældrene spiser. Lille-per siger glad at hans mor spiser lamper. Læreren siger "nej nu må du altså holde op med at lyve Lille-Per ingen spiser lamper". "Jo det gør min mor" siger lille-Per "i nat hørte jeg nemlig min mor sige til far ´hvis du slukker lampen så tager jeg den i munden´"
Muhammed kommer hjem til mor og spørger "Mor, i min 2-klasse er jeg den med den største penis. Er det fordi jeg er perker?" Moderen siger "nej muhammed, det er fordi du er 22 år"

Mikael

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-11-03 14:49

Hvor fanden får i dem fra Juh-hue.

Sren snart på 55° 41’ 42’’ N. 12° 9’ 9’’ E.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 16:37

10 ting som mænd ved om kvinder

1. øhhh
2. ??????
3. ??????
4. ??????
5. ??????
6. ??????
7. ??????
8. ??????
9. ??????
10. de har bryster

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-11-03 16:40

Nu har Ram jo på det nærmeste aflivet myten om "dumme" blondiner. I hvert fald ved vi nu, at der findes én "klog"

Hvorfor har nogle kvinder blå mærker omkring navlen??
Fordi der osse findes blonde mænd

Frida...

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-11-03 16:42

Vedrørende nummer 10. Så er det derfor det er så svært at bevare øjenkontakten med den quinde jeg taler med.
Man kan squ godt blive klog af at kigge med her
Sren på 55° 41’ 42’’ N. 12° 9’ 9’’ E. (snart)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 16:46

>Frida.

Blå mærker ved navlen.... Det virker ret KIKSET

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-11-03 08:20

15 måder at have det sjovt på i en Netcafé

1. Log på. Vent et sekund, råb "Åh Gud, de har sporet mig!", vælt skærmen og løb ud.

2. Le hysterisk i 3 minutter. Stop pludselig op og kig mistænkeligt på personen ved siden af.

3. Når computeren er slukket; klag til personalet over at den ikke virker. Efter de har tændt den, vent 5 min. og sluk den. Klag igen. Gentag processen i 30 min.

4. Spørg personen ved siden af dig om han ved hvordan man kommer ind i Forsvarsministeriets databaser.

5. Medbring en motorsav. Hvis nogen spørger, sig "Bare for en sikkerheds skyld...".

6. Kom nøgen ind i lokalet. Sæt dig ved en skærm og stir på de andre som om de var sindssyge.

7. Hver gang du klikker på et link: sig "kom nu… kom nu… kom nu… kom nu..." mens siden downloades, råb "JA!" når den er færdig.

8. Tag et sugerør i munden og hænderne i lommen. Skriv ved at ramme tasterne med sugerøret.

9. Hvis du sidder på en kontorstol; drej rundt mens du synger Postmand Per-sangen hver gang timeglasset dukker frem.

10. Forsøg at sætte en cartrigde fra en Nintendo i diskettedrevet.

11. Bid negle højlydt og spyt dem ud på personen ved siden af.

12. Medbring et guldindrammet portræt af kongefamilien. Sæt det på skærmen, fortæl at det inspirerer dig.

13. Tag tastaturet og sæt dig under bordet. Sid der i en halv time. Klag så over de dårlige forhold.

14. Forsøg at skrive på skærmen med en blyant. Spørg sidemanden om han har en der virker.

15. Forsøg at overtale din mus til at spise din medbragte ost.

Mango

Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 01-12-03 06:56

En mand sad i toget fra Ålborg med et lille spædbarn på armen, da en mand steg på i Hobro med et par kufferter.

Mand 1: "Er du handelsrejsende ligesom mig selv?"
Mand 2: "Nej, det er jeg nu ikke. Jeg har bare så meget bagage med, fordi jeg skal på en uges jagtferie i Sønderjylland. Hvad handler du med?"
Mand 1: "Kondomer!"
Mand 2: "Nårh. Hvorfor har du din søn med på arbejdet?"
Mand 1: "Det er ikke min søn, det er en reklamation fra en kunde i Ålborg!"

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-12-03 14:22

1. rocker: hvordan går d med kæresten?
2. rocker: hun er død.
1. rocker: hvordan d?
2. rocker: hun fik herpes.
1. rocker: jamen d dør man da ik af?!
2. rocker: JO! når man smitter mig.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-12-03 14:24

Tre drenge sad i skolegården så siger den ene siger "min far har hoppet fra tre-meter vippen og holdt vejret i 3 min.", så siger den anden "det er der ikke noget min far har hoppet ud fra en fem-meter vip og holdt vejret i 5 min.", nåååå siger den trede "det er der ikke noget min far har hoppet ud fra storebælt og han er ikke kommet op endnu".

HaHaHa !

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-12-03 14:27

En meget ensom mand ved navn Erik, går over på en 8 etagers høj bar. Han har altid syntes, at stunts var fede. På toppen af baren møder han så en mand, som han bliver ven med. De kommer til at snakke om fede stunts. Derefter siger manden: ''Udenfor det vindue her over, er der sådan en underlig opstøds - vind. Hvis man hopper ud herfra, vil man flyve tilbage ind igennem vinduet her, når man er ca. 5 meter fra jorden dernede...'' Det kunne Erik ikke helt forstå, så han surgte manden om han ville vise ham det. Det ville han gerne, så han hoppede ud fra vinduet på 8. etage, og ganske rigtigt, fløj han tilbage ind igennem vinduet. Det syntes Erik så pænt cool ud. Manden spurgte Erik om han ville prøve. Erik svarede: ''Hvis at du hopper ud igen og flyver tilbage igen, skal jeg nok også forsøge''. Det gjorde manden så, og ligesom før, fløj han tilbage igennem vinduet. Nå, det så jo rimeligt fedt ud, så Erik sprang også ud nu. Erik fløj mod jorden, og splattede ud på fortorvet... Manden oppe på 8. etage, fnissede lidt. Han gik tilbage til baren igen. Bartenderen siger derefter til manden: ''Ååhh... Supermand, du er så ond når du bliver fuld''

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 02-12-03 14:46

...og så var der blondinen der bad sin kæreste om at møde hende på hjørnet af "grøn mand - gå" og "rød mand - stå" !!

:0)

Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 02-12-03 19:08

"Ak ja, sukkede den trætte ægtemand. "I mit næste liv vil jeg være en støvsuger."
- "Støvsuger?"
- "Ja, for man bliver taget på slangen og får rystet posen, og den hænder, at man bliver lånt ud til nabokonen."

Godkendelse af svar
Fra : Zerg911

Dato : 10-12-03 10:29

Tak for svaret mango.
Den var grin .. meget grin..