/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
winamp
Fra : ingsen
Vist : 214 gange
20 point
Dato : 25-11-03 10:30

når jeg spiller på nettet eller pc kan jeg ikke samtidig høre mit musik. Kan nogen hjælpe med det. Helst udførlig forklaring, for jeg er ikke så godt inde i det.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 25-11-03 12:27

Jeg skal lige vide lidt mere. Hvor stor er din computer, og hvilket lydkort sidder der i den?
Hvilken version winamp bruger du?

Er det fordi at du ikke kan starte winamp op, eller "spiller" winamp uden lyd? Får du nogle fejlmeddelser? Det kan være pga. opsætningen, men det kan også være at din maskine er for lille (ligesom min gamle maskine).

-Ole

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 25-11-03 12:49

jeg ved ikke om man kan men måske skal du et eller andet sted i winamps menu slå "allow winamp to run in bagground".
der er mange lydkort der kun kan supporte en klient (et program) så hvis der er lyd på spillet kan du ikke både have lyd fra det og fra winamp samtidigt!
prøv evt. at bruge windows media player