/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Vedligeholdelse af mur i skel
Fra : pippin
Vist : 2263 gange
20 point
Dato : 25-11-03 10:26

Vi bor på en mindre parcel med naboskel til en boligforening. Vores mur på baghuset er beliggende i skel. Vi er nu i tvivl om pligten til vedligeholdelse af denne mur? Boligforeningens advokat påstår, at det er vores forpligtelse? Er det korrekt?

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 30 point
Dato : 25-11-03 10:43
Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 10:44

Absolut er det jeres pligt. Det er jeres bygning.
Ønsker du yderligere dokumentation, finder jeg gerne relevante paragraffer.
(er statsaut. ejendomsmægler)
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 10:47

>jensT
Kom et minut for sent, dit link siger det samme som mit svar.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-11-03 12:23

4 minutter JMS.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 12:29

>ellebye
Man støder da også på dig overalt
Meeeeennn, hvor har du gået i skole???
10.44 minus 10.43, øhh, går lige ind i Excel,,, det giver 1 minut...
*GGGG*

MVH
JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-11-03 12:34

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-11-03 12:41

Ellebye...
Start lige fra toppen,JensT har det rigtige svar i hans link kl.:10.43
Jeg svarer på spørgsmålet kl.: 10.44
Jeg kommenterer at jeg kommer for sent kl.: 10.47
Altså, mit svar kommer ét minut efter, at JensT henviser til et link, der siger nøjagtig det samme som mit svar.

Er vi enige?
MVH
JMS

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-11-03 13:16

Jeg synes nu altså det er surt sekunderne og hundredelene ikke er med, så ville regnestykket jo virkeligt være noget at diskutere... Eleganterierne ville jo virkelig kunne vises i såvel hundrededele som tredssindstyvendedele, helt fint ville det være med snesedele omregnet til ol brøker

Behøver vi tænke på hvorvidt spørgerens postkasse bliver fyldt op med ørkesløse mails? (SVAR IKKE)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 05:45

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Godkendelse af svar
Fra : pippin

Dato : 30-11-03 07:27

Tak for svaret JensT.