/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Free Spyware
Fra : Zerg911
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 25-11-03 09:16

Nogen der kan give mig en hjemme side hvor jeg kan hente (for free) diverse spyware programmer osv. ??

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-03 09:18
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-11-03 09:18

For at sikre din fremtidige færden på nettet vil jeg foreslå at du henter følgende programmer :
Spywareblaster & Spywareguard & IE-SPYAD & Empty Temp Folders

Alle programmerne finder du her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Hvor der også er en beskrivelse af programmerne, samt en installations vejledning..

Alt sammen skal løbende opdateres, ligesom dit windows og IE..

Derefter kan du trygt surfe på nettet, uden at få alt det snavs på computeren.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 09:18

Hvis du mener spyware-scannere, så kan du hente flere her:
http://www.spywarefri.dk (Vælg "Værktøjer" i menuen til venstre)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 25-11-03 09:19

Høhø.. det var jo nemt

Godkendelse af svar
Fra : Zerg911

Dato : 25-11-03 09:19

Tak for svaret arlet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 09:19

Sikken enighed - og så tre gange inden for samme minut.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-11-03 09:20

Velbekommen*S*