/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne en www.adr.
Fra : Katka
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 28-02-02 22:24

Hvordan fjerner jeg en http://www.adr i det hvide felt nedenunder hvor alle
adr. samles? Jeg syntes jeg har prøvet alt,men den bliver ved at stå der.
Katka

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-02-02 22:22

"Katka" <Katka.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:M3xf8.13259$PE.955155@news000.worldonline.dk...
> Jeg syntes jeg har prøvet alt,men den bliver ved at stå
> der.

gå ind under funktioner/internetindstillinger
og tryk på "ryd oversigten" ( bemærk sletter alle adresser i feltet)

Mvh jens jensen.

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!
Dark Helmet: I knew it, I'm surrounded by assholes
Dark Helmet: Keep firing assholes!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-02-02 22:22

> Hvordan fjerner jeg en http://www.adr i det hvide felt nedenunder hvor
> alle
> adr. samles? Jeg syntes jeg har prøvet alt,men den bliver ved at stå
> der.
> Katka
>
START - KONTROLPANEL - INTERNETINDSTILLINGER

så skulle du være der

Tryk ryd oversigt - det er nok det du mener

Hilsen Carsten

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 60 point
Dato : 28-02-02 22:53

Gå ind i Funktioner - Internetindstillinger - Fanebladet Generelt - gå ned i bunden til Oversigt og indstil i antal dage oversigen skal gemmes i eller ryd hele oversigten.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 01-03-02 21:44

Jeg har kun fået svar på hvordan jeg rydder hele oversigten, det er jeg ikke interesseret i. Jeg vil bare slette den ene som jeg skrev forkert og som bliver ved med at stå der, i hvert fald et stykke tid endnu.
Venligst Katka