/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Suzuki Gsxr600
Fra : psimon
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 24-11-03 19:51

Jeg har en suzuki gsxr600 - ifølge reg. attest er den reg. første gang den 30/3-99 - Men er det en 99 model ????
Den er den model som er sort/sølv. Hvordan finder jeg ud af, om det er en 99' moden eller en 97' model ???
Jeg mener, at den model sort/sølv først kan til dk i 99'

Accepteret svar
Fra : rasmussev

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-03 18:34

Hejsa psimon,
Den model du har er højst sandsynligt fra 98, da du i et af dine tidligere indlæg omtalte du ikke følte den kunne trække ret meget..... ud fra det alene kan du roligt regne med den er fra 98, hvis den havde været fra 99 havde du slet ikke været i tvivl da du vil kunne mærke det på trækket..... Men som du fortalte i et tidligere indlæg at du ikke kunnne mærke forskel på din 600 ccm og så den 400 ccm...Suzuki du havde før(det kan jo også være du bare har købt en maskine der ikke er kørt korrekt til, hvilket også passer meget godt med den raslen fra din cylinder du omtalte i dit tidligere indlæg. Men nevermind du kan ringe til Suzuki importøren og få af vide hvad model det er ud fra stel nr.

Kommentar
Fra : psimon

Dato : 25-11-03 19:51

Hej rasmussev,

Hvem er du i grunden ????? - Ud fra dit sprog og din din viden om motorcykler skulle man tro, at du er en bøssekarl, som kun lejer med barbiedukker.....
Ovenstående indlæg tager jeg stor afstand fra, og føler, at jeg bliver chikaneret på de groveste.
Kan man skrive en klage til "kandu" for så burde 'rasmussev' slettes - han ved ikke noget om noget - spasser

Kan man finde ud af hvem har er - så skal han få med mig at bestille...- DEN LILLE BØSSE.

Kommentar
Fra : rasmussev

Dato : 29-11-03 11:44

Ja du må meget undskylde man prøver at hjælpe dig.......Den lille bøsse.....hvor kommer sådan nogen ord fra, jeg er rystet over hvor agressiv nogen kan opføre sig i sådan et forum hvor du stiller spørgsmål, og vi prøver at hjælpe de lidt uerfarne. Men ellers har jeg ikke flere kommentarer til dig....Håber trods alt du kommer i lidt julestemning så det ikke går ud over din kæreste og lign. med disse udafreagerende reaktioner......med ønsker om en god jul:)

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 30-11-03 15:02

Psimon

Tsk, tsk sikke et sprog

Kommentar
Fra : 080482

Dato : 03-12-03 12:43

Psimon, jeg tror du skal melde dig ud af Kandu. Du forstår vidst ikke helt hvad man bruger dette forum til. Hvis du ikke vil hjælpes, så lad vær med at skrive indlæg, og bruge vores tid på at læse dine tåbelige kommentare!! Prøv at gå ind og chatte lidt på nettet istedet. Det er du vidst lige gammel nok til...

mvh Anders

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 15-12-03 23:31

Hmmm PSsimon, når jeg sidder og læser dette for jeg sgu slet ikke engang lyst til at hjælpe dig selvom jeg sagtens kunne !!! Det er da dig der er en idiot siden du ikke ved hvad årgang din MC er, det er da helt til grin !

Thomas P
Yamaha R1, Yamaha R6 & Ducati 916
Yenda Cup !

Godkendelse af svar
Fra : psimon

Dato : 16-12-03 17:07

Tak for ingenting.,,,,,

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 16-12-03 17:23

det er du da selv SÅ MEGET udenom ! du burde sgu ik være på kandu !

Kommentar
Fra : psimon

Dato : 16-12-03 18:39

Du er ikke så lidt flabet - DU BURDE HELLER IKKE VÆRE HER THOMAS 4ÅR