/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
1,5 v-3,5v
Fra : tcolsen
Vist : 393 gange
120 point
Dato : 24-11-03 19:41

hej derude
Min bror skulle ud for at opgradere sit grafikkort, men fik beskeden at man ikke laver grafikkort med 1,5 v, og hvis han skulle købe et nyt (3,5v) ville han brænde sit mainboard af .Kan det være rigtigt at man ikke kan bruge et 2 år gammelt mainboard??
Kan man få et gammelt grafikkort på 1,5 v
på forhånd tak
tco

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-03 19:57

Man får nogle underlige forklaringer nogle gange, og den der er en af dem! Ved du hvad hans mainboard hedder? Og hvilket grafikkort han er interesseret i?

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 24-11-03 20:48

det er en zitech 2,0 så den er højest 2,5 år gammel- jeg har ikke navnet på mainboardet.
det skal bare være 128 mb ati
tco

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-03 00:37

Skulle virke hvis bios understøtter mindst 4 gange agp og du har en ledig agp slot!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 120 point
Dato : 25-11-03 00:38

Men nogle kort kræver osse strøm fra mainboardet. Måske var det det han mente?

Godkendelse af svar
Fra : tcolsen

Dato : 25-11-03 09:00

Tak for svaret tedd.