/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
En UPS til ellebye...
Fra : molokyle
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 24-11-03 19:12

Hai ellebye.

Hér er de point du sku' ha' haft af ibasa : http://www.kandu.dk/dk/spg/26797

Ok ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-03 21:53

Tak skal du have, men det skulle du da ikke have gjort.
Det er ikke så meget det der tæller mere man det at man kan få en god snak "over bordet" hvor vi alle kan lære af.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-03 13:25

ellebye -> Ligesom ram2; vil jeg forbeholde mig ret til selv uretfærdigt, at fordele mine surt sammensparede point.

See you around.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-11-03 21:49

>molokyle

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du skriver. Jeg mener ikke at have hverken skrevet eller anført nogen steder at jeg har følt mig uretfærdig behandlet over den måde du har afgivet point på. Hvis der måtte har jeg enten ikke kunne læse hvad jeg har skrevet, da det absolut ikke afspejler min mening om kandu.
(Se JMS nye indlæg vedr. tip, samt mit indlæg til dette).

Og hvis jeg har må du meget gerne skrive referencen.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:08

ellebye -> Det gik ikke på dig, det jeg har skrevet. Det er en af ram2's faste vendinger og en af de (få?) ting jeg giver manden ret i. Jeg bestemmer SELV over min pointgivning. Uanset den er retfærdig eller ej.

Jeg skrev kommentaren for du skrev :

Citat
Tak skal du have, men det skulle du da ikke have gjort.

JO JEG SKULLE. Dét er hvad der menes

Over and Out </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-11-03 10:20

The same here. Rodger over.