/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette indlæg?
Fra : BenjaminOK
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 24-11-03 11:04

Er det muligt at slette et indlæg igen ?

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 60 point
Dato : 24-11-03 11:05

Ja, hvis ikke nogen eller du selv har kommenteret det - ellers ikke.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-03 11:06

Ja hvis ikke der er faldet en kommentar på det, så kan du ikke.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-11-03 11:08

>3773

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-03 11:12

Ska' du ikke snart på ferie Ram, så vi er fri for din utidige indblanding.

Ps Det var ellers tæt på at vi kunne ramme samme minuttal!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-11-03 11:15

>3773 du må undskylde dig med at dit ur gik forkert???????

Godkendelse af svar
Fra : BenjaminOK

Dato : 24-11-03 11:18

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-03 11:21

Ja, eller at Ram er et slet menneske der har snydt med sit ur!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-11-03 11:24

>3773

22 dg = Take off

4**** Hotel - All inclusive - Costa Amagadores

Strand: 1 km
Lokalt centrum: 500 m
Bar: Ja
Børnebassin: Ja
Aircondition i lejl./vær.: Ja
Pools: 2 stk
Elevator: Ja
TV i lejl./vær.: Ja
Restaurant: Ja
Køleskab: Ja
Minimarked: Nej
Køkkenniche: Nej
Opvarmet pool: Delvis
Centrum: 2 km

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-11-03 11:27

Tak BenjaminOK

Det med uret lurede jeg lidt på forleden. Min PC viser 11.20 - mit Frankfurtstyrede ur viser det samme, men Kandu er ca- 3-4 min. foran???

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-03 11:28

Jeg kan kun ønske det det slemmeste maveonde og Zonker som nabo på hotellet. Er faktisk slet ikke spor misundelig!

PS Hvordan er Zonker-tallet idag. Det er da længe siden vi har set dig med udslet, rindende øjne og snotnæse, Ram?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-11-03 11:42

>3773.

Tak for interessen vedr. min allergi - Jeg har det glimrende, men er advaret om, at jeg ikke er helbredt, og i tilfælde af større zonkerudslip, øjeblikkelig vil reagere som tidligere.

[citat]
TIl jer nye som skulle have lyst til at deltage i udviklingen af en af de større portaler er i mere end velkommen til at rette henvendelse til admin... send evt en besked via portalens beskedsystem.....det finder du her :
[/code]

Hvad den underlige lille Adm.mandsling ikke ved, er at jeg er undercovered medlem af hans skodsite, og på en ligeså undercovered mailadresse dagligt får bulltiner om hans efter egen mining storslåede og fantastiske tiltag. Ovenstående er citeret fra en af disse.

Bemærk specielt denne proportionsforvridning af størrelser. Han skriver:"en af de større portaler". Denne forvrængning opstår grundet mandslingens egen ringe størrelse fysisk som mentalt.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-03 11:47

æhhhh hæ hæh hæ hæ.......

Større portal???!?!?? Alle indlæg er jo Rudolf's eller le' grande administrator's

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-11-03 11:48

>3773.

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-03 14:10

ja jeg er også meldt ind på findhvad? men kan ikke komme derind da jeg har glemt mit password og det er så rodet at jeg heller ikke kan finde ud af at få det tilsendt...så jeg kan sgu heller ikke komme derfra..ej heller få afmeldt det tåblige nyhedsbrev

Sus