/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
stregkode
Fra : globus
Vist : 627 gange
200 point
Dato : 24-11-03 09:44

Er det muligt på nettet at indtaste sit navn og personnummer og få det printet ud som stregkode/barcode

Accepteret svar
Fra : Don_Pepe

Modtaget 210 point
Dato : 24-11-03 10:24

Jeg kan lave den for dig i CorelDraw, kan ikke finde nogen steder på nettet hvor det er muligt. Du kan maile til mig på per_b_j@hotmail.com, hvis du vil. Derefter kan jeg maile den til dig som jpg. fil.
Der er flere forskellige koder indenfor stregkodning. Den jeg kan lave for dig er i Code 128.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 10:33

Don_pepe har ret.
Corel er et godt program, til at lave stregkoder i.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 24-11-03 10:43

Hvilke andre programmer kan man lave stregkoder med?

-Ole

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 24-11-03 10:51

Jeg vil tro det også kan gøres i Adobe Illustrator, dette program har jeg dog ikke selv, derudover findes der vel deciderede programmer der er lavet til at arbejde med stregkoder.

Godkendelse af svar
Fra : globus

Dato : 24-11-03 12:24

Tak for svaret Don_Pepe.

Vender måske tilbage til dig vedr en stregkode.

Mvh Globus

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 21-08-07 16:52

Er der nogen der kan forklare hvordan stregkoder virker? En stregkode ser enkel ud, hvordan kan den indeholde så mange informationer?