/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
musen virker ikke
Fra : kaw203
Vist : 509 gange
43 point
Dato : 23-11-03 23:56

min mus virker kun til siderne, ikke op og ned. Hvad kan problemet være?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 23:59

Har du renset den, ved at åbne den i bunden?
Måske er den slidt op, det hænder...
Har man ikke en mus der virker, lærer man at bruge funtionstasterne...
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-11-03 00:01

Rigtigt som >JMS siger, du skulle prøve et par dage at undvære musen, så når man en masse genvejstaster at kende.

ellebye

Kommentar
Fra : kaw203

Dato : 24-11-03 00:16

Hvilke genvejstaster får musen op og ned?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-11-03 00:23

gå i hjælp i windows og word mm, gå til start, klik på hjælp og support
skriv i søgefelt der ligger de allesammen
ferik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 07:49

page up page down

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 08:54
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-03 16:47

I windows er det windowstasten som åbner startmenuen og du kan rulle op/ned og til siden med piletasterne.
I office programmerne markeres "filer" med ALT-tasten og du kan rulle op/ned og til siden med piletasterne.
Understregede bogstaver kan benyttes i stedet for piletasterne.
Andre steder vil evt. tabulatorknappen kunne benyttes.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 43 point
Dato : 29-11-03 05:25

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Godkendelse af svar
Fra : kaw203

Dato : 29-11-03 08:51

Tak for svaret jmsgruppen.