/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ubesvarede versus afventende spørgsmål
Fra : sismofyt
Vist : 401 gange
56 point
Dato : 23-11-03 22:43

Hvad er forskellen på ubesvarede og afventende spørgsmål?????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-11-03 22:45

Ubesvarede ligger i ordet, afventende er de der har accepteret et svar men ikke lukket det.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 22:56

For et års tid siden kunne folk trykke på noget der hed Formodet svar, når de svarede på et spørgsmål. Spørgerne kunne så enten acceptere svaret eller afvise det! Dem der ligger under afventende er de spørgsmål spørgsmålsstilleren aldrig har hverken afvist eller akcepteret!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 66 point
Dato : 23-11-03 22:57

Ubesvarede spørgsmål er spørgsmål, der enten ikke er besvaret eller et svar ikke er accepteret.
Afventende spørgsmål er fra tidligere tid her på kandu. I dag er der ikke spørgsmål der går ind under "afventende spørgsmål". Kandu sletter ikke tidligere stillede spørgsmål, derfor kan du stadig se "afventende spørgsmål"
ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-11-03 23:10

Jeps, det forholder sig som Teed og Ans siger.

Ellebyes bud kan slet ikke lade sig gøre i praksis.
Det er ikke muligt at acceptere en kommentar som svar
uden samtidig at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-03 09:41

Et eksempel på de spørgsmål, der står under "ubesvarede" er dette spørgsmål, som du selv har stillet.
Det bliver først et besvaret spørgsmål, hvis du accepterer et af de svar, som du har fået.
At acceptere et svar kan du gøre på følgende måde: Til højre lige oven for dato kan du klikke på accepter for det svar, som du mener er det rigtige. Derefter fremgår det af siden, hvad du så skal gøre.

mvh ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-03 01:19

Det her ubesvarede spørgsmål ender snart som afventende!

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 25-11-03 02:41

Jeg troede, at man automatisk lukkede et spørgsmål, når man accepterede et svar og dermed også giver point til en eller anden... Hvordan kan man undgå at lukke et spørgsmål, når man giver point??? Ikke fordi jeg vil benytte mig af det - Jeg synes, at der er mange huller i brugen af kandu.dk - er skaberne ikke interesserede i at få tingene til at køre bedre???

VH Sismo

Godkendelse af svar
Fra : sismofyt

Dato : 25-11-03 02:45

Tak for svaret ans. Jeg fik spurgt en gang for meget, fordi jeg ikke læste dit svar før jeg reagerede. Kan det ikke være pga alle både besvarede og ubesvarede spørgsmål at kandu er så forb..... langsom af og til?

VH sismo

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-11-03 08:03

Problemet er, at Kandu's server er overbelastet, men de har varslet store
forandringer midt i december, så vi kan forhåbentlig se frem til en
større hastighed.

Man kan ikke undgå at lukke et spørgsmål, når man giver point, men som regel
giver man ikke point, før man har fået et brugbart svar, og så er der jo
ingen grund til at lade spørgsmålet stå åbent længere.