/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spybot vil ikke starte op
Fra : keniel
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 23-11-03 20:46

Jeg har installeret Spybot, og i et stykke tid virkede den perfekt, men pludselig begyndte den ikke at ville starte op.
Den popper op i et brøkdel af et sekund for derefter at slukke sig selv. Hvorfor?? Jeg har prøvet at afinstallere/geninstallere
den, men intet hjælper. Hvad gør jeg for at få den til at virke igen???

Kommentar
Fra : resten

Dato : 23-11-03 20:48

Har du slettet den 100% ved at søge efter den på maskinen og regedit ?

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 23-11-03 20:53

Ellers prøv at slet med jv16: http://www.jv16.org/

Kommentar
Fra : keniel

Dato : 23-11-03 21:02

Jeg har gået maskinen igennem med jv 16 og andre renseprogrammer og jeg tror jeg fik slettet alt inden geninst.
Efter geninst. popper den stadig kun op for derefter straks at slukke.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 23-11-03 21:48

Hvor har du hentet spybot henne? Jeg tænker på om det ligger som shareware nogen steder?
Den "rigtige" side er her: http://www.safer-networking.org/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-03 01:13

SpyBot er Freeware og kan hentes på næsten alle downloadsider.
Det kan også være at din harddisk er så stor at programmet skal bruge meget tid til at starte op.

REFI

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 24-11-03 05:10
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-03 06:13
Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 06-12-03 20:05

Prøv AdAware fra http://www.lavasoft.de/default.shtml.en -- er også gratis... Virker hver gang, og opdateres regelmæssigt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 20:34

Slet/afindstaller spyBot hent jv16Power Tool>

ftp://ftp.uni-koeln.de/pc/win32/misc/jv16pt.exe
Rens din registreingsdatabase
Gå ind og dawnloade spyBot igen>
http://www.safer-networking.org/index.php?lang=en&page=download
opater spyBot og prøv igen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 20:36

Du kan afindstallere spybot med jv16Power tool og så køre en reg clean

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 20:38

jv16Power tool gratis

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-12-03 20:40

gå ned i C/programmer og slet spybot mappen,vis den ikke er slettet før du køre regclean

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 200 point
Dato : 07-12-03 14:19

Jeg har et lille værktøj til dig her. Det løser dit problem: http://spybot.eon.net.au/files/resetsettings.zip

Mvh

als

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-12-03 14:27

Du kan også klare det manuelt hvis du ikke vil downloade programmet:

Her er den manuelle metode:

Søg og slet filen Configuration.ini

I 98 ligger den her: C:\Windows\Application Data\Spybot - Search & Destroy\.
I ME ligger den her: C:\Windows\All Users\Application Data\Spybot - Search & Destroy\.
I XP ligger den her: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spybot - Search & Destroy\.

Med venlig hilsen
als

Godkendelse af svar
Fra : keniel

Dato : 07-12-03 19:01

Tak for svaret als. Du ramte plet. Nu kører spyboot igen. Endnu engang tak.
keniel

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-12-03 22:42

Bare godt det kører keniel. Det program kan man dårligt undvære.
Tak for points.