/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nickelback
Fra : Julie_89
Vist : 290 gange
70 point
Dato : 23-11-03 19:29

Haii....
Er der nogle der ved hvor jeg kan høre nogle sange med nickelback?
Mvh Julie_89!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 19:37
Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 23-11-03 19:56

Mange tak!
Men er der nogle der ved hvor jeg kan høre hele sangen? det er kun d første 30 sek jeg kan høre derinde.....-Og det er jo lidt surt med sådan noget godt musik
Mvh Julie_89!

Kommentar
Fra : febber

Dato : 23-11-03 21:13

du kan nok på www.launch.com
meld dig eventuelt, det er gratis!, og så kan du søge nickelback oppe i højre hjørne og se hvad de har lavet af videoer, og dem kan du se og høre så...
jeg ved ikke lige om man skal være medlem eller hvad, kan ikke huske dét

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 21:39

Du kan tage en tur på biblioteket og låne den, det er gratis.

ans

Kommentar
Fra : Lilith

Dato : 26-11-03 19:37

Der er mulighed for både at se videoclips og høre sange på deres hjemmeside.
http://www.nickelback.com

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 01-12-03 22:41

andre steder???

Kommentar
Fra : Challa

Dato : 02-12-03 16:37

Hej Julie
Det her en en rigtig fed side hvor du kan fnde en del musik.
her er så til Nickelback som du spurgte efter:
http://launch.yahoo.com/artist/videos.asp?artistID=1045696
Håber at det løser dit problem ;)
Mvh
Challa :)

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 02-12-03 22:48

Mange tak challa!!!
Nogen der ved hvor man kan gemme sangene så man ikke behøves finde dem hver gang?
Mvh Julie!

Kommentar
Fra : Challa

Dato : 03-12-03 12:01

Hej Julie
Du er nødt til først at downloade et p2p program, som Kazaa eller lign.
derefter kan du så søge efter sangene og downloade dem. Men det er jo ikke helt lovligt.
Ellers kan du ikke gemme sange på din computer :( desværre
Du kan evt. tage adressen på den sang du gerne vil høre og tilføje den under "Fortukkende". Så er den jo huritg at finde igen! :)
Du kan evt også låne Nickelback cd'en på biblioteket og så lægge den ned på din egen computer, via evt. Windows Media Player.
Håber at dette løser dit problem.
Mvh
Challa :)

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 22-12-03 15:01

okay men hvordan giver jeg så pointene til jer?

Kommentar
Fra : Challa

Dato : 23-12-03 12:31

Hej Julie.
Du giver pointene ved at godkende svar.... accepterer.... på en lille knap.... :)
Meget enkelt.
Glædelig jul alle
Mvh
Challa :)