/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
En kærlighedshistorie DR2 film lørdags
Fra : tedd
Vist : 543 gange
200 point
Dato : 23-11-03 17:53

Hvem har lavet nummer Sue me? Det lyder ret fedt! *S* Nogle der har teksten? Er der muligvis en free mp3 download (ikke videre sandlynligt, ved jeg godt)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 18:08

Jeg kan kun hjælpe dig med oplyningen om at det er Eyvind Ougaard og César Berti, der har lavet musikken til En Kærlighedshistorie http://www.scope.dk/filmfakta.php?movID=1204

mvh ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 19:18

Takker men det fandt jeg osse ud af

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-11-03 20:33

Hej tedd

Jeg har prøvet at søge efter den på Kazaa (dét må man nemlig godt ) og den fandt en med Kurt Nielsen, men jeg har ikke set filmen og må jo ikkke downloade sangen, så jeg ved ikke om det er den du efterlyser....men måske

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 21:04

Hej Toupie Mener det er en pige der synger!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-11-03 21:21

Tedd

Så er det nok ikke ham

Men der var også en anden med Guys and Dolls, men det tvivler jeg nu på er de rigtige

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 23:03

Er nu heller ikke helt klar over om den hedder Sue me! Håbede på at nogle andre kendte titlen!

Accepteret svar
Fra : Don_Pepe

Modtaget 200 point
Dato : 28-11-03 10:30

Den hedder rigtigt nok "Sue Me". Jeg kan ikke finde teksten eller nogle mp3-filer nogle steder, men jeg kan dog fortælle dig at det er Stinastina der synger den, Hun var med i det hedengangne Sound of Seduction og har lige udgivet et nyt album, produceret af hendes kæreste Chief 1.
Håber det hjælper dig på vej.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-03 17:51

Ok det hjalp mig da lidt videre Don Pepe Tak for oplysningen! Nu må jeg bare prøve at finde melodien ( og teksten

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 28-11-03 17:53

Tak for svaret Don_Pepe.

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 01-12-03 09:22

Selv tak. Hun havde engang en hjemmeside der hed stinastina.dk, men den eksisterer desværre ikke længere. Jeg håber du finder både melodi og tekst. Held og lykke.