/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Screen capture program!
Fra : tedd
Vist : 609 gange
200 point
Dato : 23-11-03 17:22

Er der nogle der kender et godt screen capture program til windows?
Det skal helst være freeware.
Skal kunne capture udsnit af skærmen!
Må gerne kunne gemme i jpg og gemme flere captures af gangen!
Skal helst ligge i bagrunden og bruge et taste tryk til capture!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 17:29

Har corel capture her på kontoret, men prøver lige at se hvad jeg kan finde...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 17:31

Har lige søgt på:
www.google.com

søgeangivelse:
"capture freeware"
tilsyneladende er der mange, men du må selv afprøve disse, jeg downloader IKKE programmer
(er meget forsigtig med hvad der kommer på vort netværk)
OK, håber du kan bruge svaret...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-11-03 17:34

http://www.freetoall.info/downloads.htm
simpelt program men uden taste funktion

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-03 17:36
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 17:41

Kigger på dem! Men er dog mest interesset i personlige erfaringer! Kan Corel capture gøre det jeg efterlyser jmsgruppen? Så er det jo osse interessant selvom corel jo godtnok koster kassen!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 17:48

Når du køber corel pakken (eks. corelDraw GRAPHICS Suite 11, har du alt hvad hjertet begærer.
Corel Draw (DTP program), Photopaint,OCR trace, capture, move, Rave o.s.v.
Finder lige prisen til dig..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 17:48

God side Manse Kigger lige lidt extra på dem. Nogle der har personlige erfaringer med de programmer på webattacks side?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 17:53

Hele pakken:
4.399,00 excl. moms
Opgradering 2.299,00

Er du interesseret i at købe version 6, brugt, original, ved jeg hvor den kan skaffes billig. Original, med licens selvfølgelig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-11-03 17:54

Jeg har disse to indstalleret,og kan anbefale dem begge
Gadwin PrintScreen,til det mere kompliserede

Grabzilla,til hurtigt at snuppe et billede
Manse9933.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 19:37

Ok tak til jer begge. Jeg har desværre ikke så mange penge, så jeg holder mig til Manses gratis programmer

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 19:38

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-11-03 19:41

selv tak