/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor bliver mit spørgsmål af?
Fra : KlausMadsen1
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 23-11-03 15:58

Jeg kan ikke forstå at når jeg stiller et spørgsmål, ikke kan se det nogen steder?
Mvh. Klaus

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 16:04

Læg mærke til hvilken katagori du stiller spørgsmål i.
Til venstre, kan du vælge hvilken katagori du ønsker.
Håber dette kan hjælpe..
Du kan også gå ind på seneste 25 til venstre, og se de sidste 25 spørgsmål & tip...

Accepteret svar
Fra : gisele

Modtaget 60 point
Dato : 23-11-03 16:06

Kig under " Din historik" i venstre øverste hjørne. Der finder du de spørgsmål du selv har stillet...

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 16:14

I denne kategori "Hus og have" der kan du se dette spørgsmål. Hvis du tidligere har stillet et spørgsmål, så har du måske lavet en fejl. Kategorien, som du har stillet et tidligere spørgsmål i er???

ans

Kommentar
Fra : KlausMadsen1

Dato : 23-11-03 16:15

Jeg har prøvet begge dele, men mit spørgsmål er bare forsvundet og jeg gider næsten ikke at skrive igen, da det var meget langt.
Spørgsmålet var skrevet om natten, og netop om natten syntes jeg denne hjemmeside opfører sig lidt underligt og er samtidig meget laaaaaaangsom ?
Mvh. Klaus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 16:17

Kandu er i gang med en omlægning, så fra begyndelsen af december skulle det blive bedre.

mvh ans

Kommentar
Fra : KlausMadsen1

Dato : 23-11-03 16:17

Hvis jeg ikke kan se det i min historik, kan jeg vel gå ud fra at mit spørgsmål ikke findes på her på siden?
Mvh. Klaus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-03 16:19

Hvis det ikke står i din historik, så er spørgsmålet ikke nået videre til kandus side.

ans

Godkendelse af svar
Fra : KlausMadsen1

Dato : 23-11-03 16:21

Tak for svaret gisele.