/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
olie mængde i forgaffel på en gsxr400r
Fra : Dr.Jones
Vist : 515 gange
70 point
Dato : 23-11-03 12:10

Jeg står med en utæt forgaffel som skal renoveres her i vinter, men jeg kan ikke finde ud af hvor meget olie der skal i hvert ben. Det er som sagt en gsxr400r fra 93 (gk76) med upside down gaffel. Så hvis der er nogen der ved det, eller kender et sted man kan finde svaret, vil jeg være meget taknemlig.
/Jonas Madsen

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-11-03 20:45

fin cykel du har der!!
mig bekendt en af de få som trækker rent til 16000omdr/min.
ang olien.
prøv at ringe til den nærmente suzuki forhandler.de kan om ikke andet give dig tlf.nr til en proff mekaniker, og han kender med garanti svaret!!

Kommentar
Fra : 080482

Dato : 03-12-03 18:00

Hej Dr. Jones

Jeg vil også lægge mig op af webgun's råd om at spørge en suzuki-mek. De Ved det!! Også set fra et rent sikkerheds mæssigt synspunkt, vil det nok være bedst at få en mekaniker til at give dig besked, istedet for at høre det fra andre "uprofessionelle". Held og lykke.
Anders

Kommentar
Fra : Dr.Jones

Dato : 03-12-03 19:00

Jeg takker for jeres råd, men mit problem er at de hos Enghave Motor (nærmeste suzuki forhandler) ikke kan finde svaret nogen steder. Deres mekaniker ved det heller ikke og de kan ikke henvise mig til andre end Køsters boghandel. Køster har også en manual liggende, men den er på japansk, og det er ik lige mit stærkeste sprog. Men om ik andet må jeg jo prøve lykken hos en anden suzuki forhandler/værksted.:(
Jonas Madsen

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 16-01-04 17:37

0.25 l.
nilsg

Kommentar
Fra : Dr.Jones

Dato : 20-01-04 17:34

Hej nilsg. må man være så fræk og spørge hvor sikker du er i din sag ? Det ville være lidt ærgeligt hvis det skulle laves om igen. Håber ikke du tager det som en fornærmelse....det er ihvertfald ikke ment som en.
Men sidst jeg fik en mængde at vide var det forkert
/Jonas Madsen

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 21-01-04 10:48

Hej Dr. -0,25 l er nogenlunde standard for mc.er` i mellemklassen, vil du have en hårdere gaffel giver du den en sjat ekstra. /nilsg

Accepteret svar
Fra : nilsg

Modtaget 70 point
Dato : 21-01-04 10:48

Hej Dr. -0,25 l er nogenlunde standard for mc.er` i mellemklassen, vil du have en hårdere gaffel giver du den en sjat ekstra. /nilsg

Godkendelse af svar
Fra : Dr.Jones

Dato : 21-01-04 17:11

Tak for svaret nilsg.
Det lyder som om du ved hvad du snakker om så nu prøver jeg lykken med de 0.25 l.
Vi ses på landvejen / Jonas Madsen