/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
At lukke ned for et spørgsmål?
Fra : tinah
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 23-11-03 11:27

Når jeg har fået svar på mit spørgsmål og vil lukke spørgsmålet hvad gør jeg så?
Venlig hilsen
Tinah

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 11:30

Giver det bedste svar de point du har udlovet!!!!

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 60 point
Dato : 23-11-03 11:38

Hej med dig. Oven over hver fremmed kommentar er der en "knast" der hedder " accepter som svar". Den knaster du på og så går resten af sig selv.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-11-03 12:45

Tinah

Hmmmmm....Resten af sig selv..Følg blot de anvisninger der kommer frem på Displayet. Så er det ikke det store problem.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-11-03 13:15

>Tinah

Du er i det mindste et ærligt menneske. Alt for mange skriver kun herind for at få svar, men "glemmer" at lukke spørgsmålet.
Og som de andre skriver står der ovenover svaret i højre side "accepter svar" og når du taster på dette går helt nederst hvor du kan afkrydse et felt hvor godt svaret har været og dernæst godkend.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 23-11-03 13:59

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-11-03 14:14

Takker og bukker. Det var ikke så slemt, Vel ?
Som ellebye skrev, er der alt for mange der bare lader syv og fem være lige, så tak for din måde at gribe tingene an på.
Sren i Rskilde