/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ticka & Ædrufanden
Fra : skingur
Vist : 720 gange
500 point
Dato : 23-11-03 02:17

Ja, hvad skal jeg sige....... Tillykke med de 500 point!!!!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 07:42

? Boller fra Koberg

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 07:43

En blod servetrise kommer ind i trucker afsnittet, hvor en af truckkerne rejser sig og tager hende på babserne med orderne;

Hva_ska_jeg sige, boller fra Koberg.

Blondinen griber kvikt ungersvenden i skridtet og svarer;

Hva_ska_jeg sige, miniflûts fra Hatting.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 08:06

>Skingur.

Sig mig keder du dig? - Det er ikke meget du er på mere

Ram

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 08:28
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 08:37

Er det ikke Ticka's historie??

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 08:45
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 08:49

Måske hedder Ticka - Thomas Abildgård Jensen

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 09:00

Er det så hans hjemmeside?
http://www.b1960.dk/nyside22.htm

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 09:03
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 09:08

Sig mig lige Ishoey*GG* Hvad er dit arbejde er du ansat som sporhund et eller andet sted*GG* Her på Kandu fx??

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 09:42

NEJ... Havde bare se den før!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 10:05

må altså sige at det er en fed beskrivelse men som ishoey den er set før!
det var dog på døren indtil sprutlageret på arbejde!

men flot opsporings arbejde af "sporhunden" *gg*

khoberg og mini flúts fra hatting; er også kendt og afprøvet for lang tid siden.
der var det i en b.h. i køkkenet.

selv om det evt ikke er ticka som har fundet på den så kan det jo være en udemærket beskrivelse af ticka's oplevelse!

hej frida der flipper

tutfis

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-11-03 10:19

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 12:04

tutfis >>

http://www.google.com/search?hl=en&ie=Windows-1252&oe=Windows-1252&q=Ædrufanden

Der er ikke meget opsporings arbejde i det!

Citat
Ja, hvad skal jeg sige....... Tillykke med de 500 point!!!!

Boller fra Koberg

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 12:07
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 12:08
Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 13:46

ishoey<

nej miniflúts fra hatting.....

ok ikke så meget opsporingsarbejde!

nej der har du ret det ku den ikke.... men har været inde og se nu så... har du prøvet at tjekke de forskellige ud ishoey.

www.google.com/search?hl=en&ie=Windows-1252&oe=Windows-1252&q=ædrufanden
og så fandet jeg denne....: www.babesline.dk/crawlerpages/nyheder2610show.htm

nååå min cola og jeg vil hoppe i seng og stene film!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-11-03 14:03

Kun en 4-5 stk.

www.babesline.dk/crawlerpages/nyheder2610show.htm

Citat
Title
Har du hørt om Ædrufanden??

Text

Pludselig braser
Ædrufanden ind i din lejlighed, med hans kendetegn - en hammer,
småpenge og en ½ liter diesel.

Først tager han alt dit tøj, som du har lagt pænt sammen og smider det
rundt i hele lejligheden. Herefter lukker han vinduet og giver dig
dine sko på igen, som du ellers havde stillet i entreen. Sedlerne i din
lomme bliver byttet ud med småmønter, hvorefter han giver dig et
ordentligt gok i nødden med sin hammer og hælder sin ½ liter diesel
ned i halsen på dig. Skulle du være heldig at have fundet den store
kærlighed i byen den aften eller et uidentificeret objekt. Så vær
sikker på at Ædrufanden bytter hende ud med et mindre heldig tilfælde,
som ligner en bøjet færge i hovedet. Når du vågner viser det sig at
hun har Thyborøn dialekt.

Jeg har altid vidst at det ikke var min fejl, når disse ting skete...

Kender du Ædrufanden bedes du kontakte mig, da jeg har en høne og
plukke med ham!! Rygtet siger, at Ædrufanden desuden planter hår på
din tunge, et tykt lag pizzadej på dine tænder og udlevere dit
telefonnummer til alle de grimme og håbløse tilfælde på gaden. Kender
du ham????

Rigtig god påskefrokost og dag derpå

Hilsen

Babesline.dk

Se alle billederne: http://www.babesline.dk/gallery/series.asp?id=1086&design=&categorypage=1

ps.
Ha' en god dag

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 15:55

nååå du hár været inde og lurer nu tak og i lige måde ishoey!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 16:25

Det hedder Ædrufandinden, for det er slet ikke en mand.[hør]
Hun er ude og rejse lige nu men kommer nok snart tilbage.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 16:42

Okay emesen*GG* Altså kan jeg forstå, at du kender til det, at få plantet hår på tungen Hva' gør du så?? barberer du den bare??

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 16:53

Iøvrigt må det være Ticka selv som er Ædrufanden. Hvordan kan han/hun ellers vide hvordan han opererer8.(

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 17:01

Det er ikke nødvendigt, at barbere tungen. Man skal bare puste en gang, så vender alle de lange hår samme vej og er ganske bløde.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 17:06

Føj emesen Så går du altså rundt med hår på tungen*LOL* du må da gerne låne min hundestrigle

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 17:15

Næ tak ingen strigler til mig tak - dem har jeg set nok af.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 17:42

altså frida....

mon ikke heller han skulle låne en af de strigler som jeg har liggene sammen med resten af ride udstyret!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 18:15

Han kan få hende jeg var gift med

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 20:06

Jeg har altså aldrig fattet, hvorfor mænd kalder kvinder for en "strigle"
Når man strigler reder man jo som oftest i hårenes groretning - og det er da ganske behageligt hvis I spørger mig

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 20:16

Du ta'r helt fejl Frida. En strigle er sådan en kradsbørstig sag som kradser helt ned i hårbunden og nærmest river huden af.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 20:18

ja hvorfor egentlig strigle......

og ja i det har du ret frida!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 20:30

Nååe ja emesen*GG* Men jeg er da osse en strigle(tror jeg nok)
Men jeg ikke kradsbørstig - nærmest blid
Æhh kradsbørstig er sgu da et mærkeligt ord - hvor bor du henne emesen??

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 20:36

Kbh./brh/Smørum

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 20:38

Det er et gammelt Københavner udtryk.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 20:40

nu ved jeg ikke med begrebet strigle.... her er det nok bitch! kradsbørstig øhhh underligt ord

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 20:44

Så er det da mærkeligt jeg aldrig har hørt det kender nemlig én "gammel" københavner. Men han har dog aldrig kaldt mig det*LOL*(endnu)

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 20:48

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men da jeg slog ordet op, for at ha' noget og dunke jer oven i hovedet med, dukkede denne op.
"kradsbørstig el. krasbørstig adj., -t, -e
som er sur og ubehagelig; = barsk, skrap, kras; han er en temmelig kradsbørstig herre "
Fundet her:
http://home19.inet.tele.dk/gamleord/
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 20:51

*LOL* Nu er du på skideren emesen...

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 20:54

......... .......... .................

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 20:57

*gg* emesen er på skideren!

hva' frida tror ikke at du har fået taget røven godt nok på ham siden han ikke har den indtil mureren mere!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 21:01

Jeg har da aldrig!!!! Altså emesen. Sådan at kalde pigerne noget, som ikke har hold i virkeligheden

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 21:04

Yes - det kan også være en dame.
Citat fra Roman "Rævens Hule"
"Han tænkte på at årene gik forbandet hurtigt og at det var som i går da Majbritt blev født hjemme i soveværelset og han var blevet henvist til forretningen af en kradsbørstig jordemoder mens fødslen stod på."
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-03 21:10

Nu kan jeg igen sove trygt og drømme blidt.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 21:11

Du redder dig sgu da osse ud af alting

Frida

Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 500 point
Dato : 24-11-03 00:39

sorry med ædrufanden! Sæ'fø'li' har jeg ikke selv skrevet den, fik den tilsendt af en kammerat og den beskrev min dag forholdsvist godt...derfor blev den sendt ud. (i øvrigt har jeg fået ham jaget ud for denne gang, men han kommer nok igen)

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 25-11-03 09:12

Tak for svaret ticka.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 14:46

Skingur -> som ram2 : Du savnes...

</MOLOKYLE>