/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitalkamera fra digimat er de iorden
Fra : HJA
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 23-11-03 01:40

Hej! Jeg har lige set en reklame på www.digimat.dk
De har 2 kameraer et der hedder TwinGate VC3210 til 1099,- og et der hedder TwinGate MagicShot 6630 til 1499,-
Er der nogen der kender disse kameraer og eventuelt kan sige om de er prisen værd.
Jeg har ingen erfaring med digitale kameraer, men det lyder som et godt tilbud.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 01:43

TwinGate
MagicShot 6630
Lyder ikke tosset. Jeg kender ikke mærket, har en HP.

Prisen er efter min mening OK.

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vejen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 01:46

Var lige inde på linket igen. Jeg kender heller ikke firmaet. Jeg foretrækker at købe "isenkram" ved nogle jeg kan besøge og slå i hovedet, hvis det ikke virker. Ok, det er nok lidt dyrere, men også bedre service...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 05:18

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Kommentar
Fra : HJA

Dato : 04-12-03 01:09

Hej JMS.
Jeg beklager at jeg ikke rigtigt kan finde ud af proceduren; men det er altså første gang jeg prøver dette og jeg håbede at der ville komme flere komentarer således at jeg fik lidt flere meninger end lige din.

Kommentar
Fra : TJA1

Dato : 04-12-03 16:05

Hej HJA,
Vi er nogle stykker fra mit arbejde som også har fundet dette tilbud på nettet, og købte MagicShot 6630, og er alle blevet positivt overrasket over dens kunnen. Selve leveringen gik smertefrit og hurtig, og indtil videre har kameraet virket tip top, så til den pris kan jeg ikke klage. Go for it!

Kommentar
Fra : michael_kristensen2

Dato : 16-12-03 10:18

Men umiddelbart kunne det se ud til at der kun er digital zoom og intet optisk zoom på kameraerne... Kunne TJA1 evt. oplyse om dette er korrekt?

Kommentar
Fra : larson7260

Dato : 16-12-03 16:25

...... og i forlængelse af Michaels spørgsmål, også oplyse om den digitale zoom virker ?? Ofte er det sådan (ihvertfald med det Canon Powershot jeg har adgang til), at billedet bliver sløret og difust hvis man benytter den digitale zoom.

Kommentar
Fra : michael_kristensen2

Dato : 16-12-03 19:05

Netop grunden til den optiske zoom vel! :)

Accepteret svar
Fra : finnhaugen

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-04 08:10

Hej
Samme firma har også et kamera ZoomMax 8 til 2495 kr. er der nogen der kendet

Godkendelse af svar
Fra : HJA

Dato : 30-06-04 01:30

Tak for svaret finnhaugen.